Lapkričio 02,2011

2 dienų seminaras: "Mažmeninės prekybos principai: klientų ir tiekėjų perspektyva"

2011 m. gruodžio 6 – 7 dienomis Vilniuje organizuojamas 2 dienų seminaras: “Mažmeninės prekybos principai: klientų ir tiekėjų perspektyva”.

„Kiekvienos įmonės tikslas – būti pelninga. Norint dirbti pelningai privaloma užtikrinti pakankamus pardavimus, tačiau tuo pačiu metu ir mažinti kaštus. Taigi, viena vertus, žinant, kad atsargų papildymas (ar gamyba) užtrunka ne vieną savaitę, tiekėjai ne visada pasižymi patikimumu, o ir pačios paklausos tiksliai nuspėti neįmanoma, siekiama sumažinti prarastus pardavimus, kitais žodžiais tariant, prekybininkai yra priversti laikyti dideles produkcijos atsargas. Norint dirbti pelningai vien pardavimų nepakanka. Pardavimai turi būti pelningi, todėl vienas iį esminių elementų mažmeninėje prekyboje –  nuolatos mažinti kaštus, t.y., mažinti atsargas. Mažiau atsargų – mažiau investicijų, daugiau laisvų pinigų, mažiau nusidėvėjusios, pasenusios produkcijos su pasibaigusiu galiojimo laiku.

Iš kitos pusės, efektyvūs pardavimai gali būti pasiekti tik jei parduotuvėje yra sukuriama palanki atmosfera pirkėjui. Šiam tikslui pasiekti būti perprasti pirkėjų elgseną prekybos vietoje. Šiandien įmonės yra priverstos tenkintis kompromisu ir balansuoti tarp kelių situacijų:

1)    klientų trūkumu (nepakankamu srautu)
2)    pirkėjų trūkumu (stebėtoju virtimu pirkėjais)
3)    dažnu prekių trūkumu arba
4)    atsargų pertekliumi.“

Kviečiame registruotis, nes seminaro grupės iki 20 žm.
Registracija į seminarą:  http://www.toc.lt/lt/seminarai/mazmenines-prekybos-principai

Detalesnė informacija prisegtame dokumente: EKT_TOC_mazmenines_prekybos_principai_2011_12_06_07.pdf (88.2 Kb)