2011 m. lapkričio 28 dienos savaitraštyje „Veidas“ ( Nr.48) parengtas 2011 m. Prekybos tinklų reitingas. UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ direktorius Gintas Umbrasas teigia, kad prekybos tinklai Lietuvoje išsidalijo rinkos pyragą ir ramiai sau gyvena, nes pamatė, kad grumtis tarpusavyje nebeverta, mat nuo to laimi tik vartotojas. Šiuo metu Lietuvos mažmeninėje prekyboje susidarė palankios prekybininkams sąlygos. Net akcijos labiau primena prekybininkų sugalvotą žaidimą akims dumti, mat jie vienur prarasdami, kitur atsigriebia, puikiai „pašienaudami“ per pirkėjų pinigines.
O kaip atrodo prekybos tinklų reitingų lentelė? Pirmoje vietoje „Maxima“, antroje – „Iki“, trečioji – „Rimi“ ir t.t. Vienas iš 13 vertinimo kriterijų – pirkinio krepšelio kaina, kuri šiais metais tarp prekybos centrų svyruoja tik pora litų. Kita vertus, nuo pernai metų ji išaugo 10-20 Lt. Taigi, kainos Lietuvoje auga.
Daugiau informacijos ir 2011 m. Prekybos tinklų reitingų lentelę rasite straipsnyje čia: 2011 m. Prekybos tinklu reitingas.pdf (791.0 Kb)