Birželio 21,2018

Muziejai ir bibliotekos: kodėl tiek mažai apie juos girdime?

2018 m. birželio 13 d. įvyko baigiamasis Lietuvos kultūros tarybos finansuoto projekto „Lietuvos Respublikos ministro valdymo srities įstaigų (muziejų ir bibliotekų) rinkodaros vertinimas ir rekomendacijos rinkodaros strategijų vystymui“ renginys. Jo metu muziejų ir bibliotekų atstovai turėjo galimybę ne tik susipažinti su projekto rezultatais, bet ir pasisemti naujų žinių bei idėjų rinkodaros srityje iš kviestinių renginio pranešėjų.

Projektą įgyvendino UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ bendradarbiaudami su Lietuvos muziejų asociacija ir Lietuvos nacionaline Martyno Mažvydo biblioteka. Kartu su partneriais buvo siekiama įvertinti Lietuvos muziejų ir bibliotekų rinkodaros veiklą ir rinkodaros veiklos efektyvumą, parengti rekomendacijas dėl muziejų ir bibliotekų rinkodaros veiklos planavimo ir valdymo bei paskatinti bendradarbiavimą tarp muziejų ir bibliotekų.

Su svarbiausiomis projekto ataskaitomis galite susipažinti čia:

  • Užsienio patirties apžvalga – pristatyta geroji užsienio valstybių kultūros institucijų rinkodaros srities patirtis. Kiekviena sėkmės istorija perteikia kūrybiškus metodus, siekiant išspręsti skirtingas kultūros institucijoms būdingas problemas.

 

 

 

 

Kontaktai pasiteiravimui: Darius Dulskis – darius@ekt.lt; 8 699 26 949