2011 m. balandžio 6 dieną kviečiame Jus 22:15 val. įsijungti Lietuvos televiziją ir žiūrėti analitinę laidą „Pinigų karta“, kurios metu UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ verslo konsultantas, mažmeninės prekybos ekspertas Justas Gavėnas žiūrovams atsakys į klausimus, susijusius su išparduotuvių veikla Lietuvoje.
· Kam žinomiems prekiniam ženklams reikalingos išparduotuvės?
· Kam apskritai reikalingos išparduotuvės ir kodėl žinomi prekiniai ženklai neįkuria skyrių, lentynų tradicinėse parduotuvėse, kur visus metus būtų galima įsigyti nesezoninių drabužių su didelėmis nuolaidomis?
· Kodėl kai kurie prekiniai ženklai turi tik išparduotuves (bent jau Lietuvoje)?
· Kuo galima paaiškinti tokį reiškinį, kad Lietuvoje, skirtingai nuo Vakarų Europos valstybių, išparduotuvių galima rasti miesto centre, o ne priemiestyje arba net keliasdešimt kilometrų nuo miesto?
· Ar išparduotuvės Lietuvoje nekenkia tradicinėms parduotuvėms? Kas yra pagrindiniai išparduotuvių klientai ir kokie jų apsilankymo motyvai?
· Kuo ypatingas Lietuvių racionalumas ir kaip jis pasireiškia skirtingose situacijose?
· Ar „išparduotuvė“ pasąmonėje nesiasocijuoja su dėvėtų drabužių parduotuve ir apskritai su kuo konkuruoja išparduotuvės?
Į šiuos ir kitus klausimus Jūs rasite atsakymus žiūrėdami artimiausia Pinigų kartos laidą per Lietuvos televiziją.