Mažmeninė prekyba yra kone labiausiai konkurencingas sektorius Lietuvoje. Prekybos srityje klaidos kaina gali būti milžiniška. Rinkos dalyviai nuolat alsuoja vienas kitam į nugarą, žiniasklaidos kanaluose „verda“ informacinis, reklaminis karas. Šiandien įmonės yra priverstos tenkintis kompromisu ir balansuoti tarp kelių situacijų: klientų srauto, pirkėjų, dažnu prekių trūkumo, atsargų pertekliaus.
Mažmeninės prekybos vystymosi iššūkiai Lietuvoje tik nedidele dalimi priklausomi nuo vartotojų. Visos kompanijų pastangos, nukreiptos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą ir pardavimo įgūdžių tobulinimą yra sveikintinos, tačiau daugeliu atveju sunkiai praktiškai realizuojamos. Esminė priežastis: sąmoningas arba atsitiktinis pagrindinių mažmeninės prekybos principų ignoravimas. Jei nuolat galvojate apie pirkimų čekio sumos didinimą, akcijas ir nuolaidas – atsisukite į vartotoją ir prisiminkite pamatinius prekybos principus.
Kviečiame Jus į atvirus praktinius mokymus gamybos ir prekybos įmonių atstovams „Mažmeninė prekyba: stebėtojų virtimas pirkėjais“, kuriuos EKT verslo plėtros vadovas, sertifikuotas vadybos konsultantas Justas Gavėnas.
Mokymų “Mažmeninė prekyba: stebėtojų virtimas pirkėjais” metu aptariamos temos:
- Kritiniai mažmeninės prekybos elementai: klientų srautas, pirkėjų išlaikymas prekybos vietoje, stebėtojų virtimas pirkėjais, apyvartumas ir marža, prekybos sezoniškumas ir cikliškumas, mažmeninės prekybos kompleksas
- Prekybos vietos atmosfera: vitrinos ir jų vaidmuo, interjeras, vizualiniai elementai, jų matomumas ir poveikis, apšvietimas ir jo reikšmė, ergonomika, muzika, spalvingumas, spalvų reikšmės, kvapai ir kt.)
- Prekybos salė, jos funkcijos ir ploto išdėstymas: aktyvios / pasyvios prekybos salės vietos, pirkėjų srauto diagramos, išplanavimo efektai, erdvės pardavimo skatinimo elementams, prekių pateikimo triukai ir akcentai
- Asortimento planavimas, prekių pateikimas ir išdėstymas: horizontalus vs. vertikalus prekių išdėstymas, lentynų aukščio įtaka matomumui ir apyvartumui, “mirties zonos” plane ir erdvėje
- Pirkėjai ir jų elgsena prekybos salėje: tipiniai klientų poreikiai, judėjimo kryptys ir dėsningumai, prekių eksponavimas pirkėjui, veiksniai, įtakojantys jautrumą kainai
- Pardavimų skatinimas prekybos vietoje: pardavimų skatinimo tipai, lojalumo programos, prekybos organizavimas šventiniu / sezono metu, klientų skundai ir jų valdymas
Data ir laikas:
- 2012 m. gruodžio 6 d. (ketvirtadienis), 9.00 – 16.30 val. (8 ak. val.)
Mokymų vieta: Vilnius (bus patikslinta)
Daugiau informacijos apie šiuos mokymus rasite EKT mokymų ir seminarų svetainėje.
Kviečiame registruotis susisiekiant su EKT mokymų projektų administratore Lina Klimavičiene:
GSM: +370 656 93609
El. paštas: lina@ekt.lt