2012-11-05 dieną dienraštyje “Verslo žinios” apžvalgininkas Dalius Simėnas nagrinėja elektroninės prekybos vystymosi Lietuvoje tendencijas.
Europoje sparčiausiai auganti Lietuvos elektroninės prekybos rinka turi potencialą išaugti vaikiškus drabužius ir tapti perspektyviu naujų pajamų kūrimo kanalu mažmeninės prekybos banginiams. „Norfa“ patvirtino besijungianti į elektroninės prekybos centrų gretas. Tačiau lietuvių meilė prekybos centrams ir jų gausa išlieka el. prekybos tolesnės plėtros šalyje pagrindinė kliūtis.
Justas Gavėnas, EKT sertifikuotas vadybos konsultantas, nurodo, kad elektroniniai mažmeninės prekybos tinklai vystosi sparčiau tose šalyse, kuriose yra didesni atstumai. O Lietuvoje, kurioje apstu prekybos centrų ir nuotoliai palyginti maži, jos plėtros galimybės gan ribotos.
Visą straipsnį galite perskaityti čia: Elektronine_prekyba_Lietuvoje