Lapkričio 20,2012

Būti ar nebūti socialiai atsakingu (atsakinga įmone)?

Lapkričio 15 d. Socialinių mokslų fakultete (KTU) viešėjo UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ vyr. konsultantė Vaiva Bražionytė, kuri skaitė paskaitą Verslo administravimo II kurso studentams. Paskaitos metu su studentais buvo diskutuota:

  • Kodėl verslo organizacijų veikla turėtų būti socialiai atsakinga (SA)?
  • Kada SA yra paprasčiausia reklama, o kada tai socialinė iniciatyva?
  • Ar ekonominio nuosmukio metu dėmesys SA dėmesys padidėjo ar sumažėjo?
  • Kodėl SA yra vertinga ir naudinga?
  • Kas turėtų įmonėje skatinti SA įgyvendinimą?

Studentams pateikta kūrybinė užduotis leido geriau įsisavinti ekologinio pėdsako sampratą, o diskusiniai klausimai padėjo įsigilinti į SA svarbą ir būtybę šiuolaikinėje visuomenėje. Lektorės Vaivos Bražionytės užsidegimas, auditorijos įtraukimas į diskusijas, betarpiškas ir nuoširdus bendravimas, kompetencija ir žinios, praktiniai pavyzdžiai paliko neišdildomą įspūdį klausytojams. Po Vaivos paskaitos neliko nei vieno dar manančio, kad socialinė atsakomybė tik reklama. Vaivos pavyzdžiai ir UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ realūs pasiekimai socialinės atsakomybės srityje tik pavirtina, kad būti atsakingu – tai vidinė būsena ir požiūris į darnią aplinką.