2013 m. gruodžio 5 d. dienraščio “Verslo žinios” publikacijoje “Kokia kokybiško SODROS darbo paslaptis?” pristatomi projekto „Kokybės vadybos sistemos, atitinkančios LST EN ISO 9001:2001 standarto reikalavimus, diegimas Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose” rezultatai.
“Projekto įgyvendinimo metu buvo sukurta, įdiegta ir sertifikuota šiuolaikinė, tarptautinio standarto reikalavimus atitinkanti sistema, o ją, valdyti, įgyvendinti ir naudotis buvo apmokyti beveik 2 tūkstančiai „Sodros” specialistų.”
Prie sėkmingo projekto įgyvendinimo dirbo UAB “Ekonominės konsultacijos ir tyrimai” ir partnerių jungtinė komanda.
UAB “Ekonominės konsultacijos ir tyrimai” konsultantai parengė veiklos procesų ir procedūrų modelį,srautų diagramomis aprašė visas Sodros veiklas ir procesus, detalizavo Sodros specialistų atsakomybes, vykdant nustatytas procedūras, susistemino veiklą reglamentuojančius teisės aktus, visiems procesams priskyrė matavimo rodiklius ir parengė specifinius, kokybės vadybos sistemos rodiklius.
Siekiant, kad sistema būtų lengva ir efektyvu naudotis UAB “Ekonominės konsultacijos ir tyrimai” konsultantai vedė mokymus Sodros darbuotojams kokybės vadybos, procesų modeliavimo, programinės įrangos naudojimo ir praktinio taikymo temomis.
Pasak „Sodros” valdybos Veiklos planavimo ir pokyčių valdymo skyriaus vedėjo pavaduotojo Rimanto Mitkevičiaus, “nors sistema ir skirta vidaus naudojimui, vidinių procesų tobulinimas, geras valdymas daro įtaką ir teikiant paslaugas išorei, tai yra klientams – draudėjams, apdraustiesiems bei išmokų gavėjams.”
„Mūsų (Sodros – red past.) paslaugomis besinaudojantys klientai gauna tik galutinį produktą ir nemato viso proceso, kaip ta paslauga juos pasiekia. O šis procesas yra pakankamai sudėtingas. Be tinkamos ir modernios vadybos sistemos būtų žymiau sunkiau jį suvaldyti ir sukoordinuoti,” -įsitikinęs specialistatas.
Teigiamų pokyčių įnešė sukurta ir pernai įdiegta kokybės vadybos sistema. ” Ši sistema orientuota į teisingą procesų sudėliojimą, jų valdymą, priežiūrą. Žinojimas, kaip turi būti vykdomos institucijai, skyriams ir atskiriems specialistams pavestos funkcijos, leidžia planuoti veiklą, didinti veiklos efektyvumą ir išvengti funkcijų dubliavimosi.”