2014 spalio 15 d. dienraštyje “Lietuvos rytas” publikuojamas straipsnis apie Visuomenės sveikatos centruose baigtą vykdyti kokybės vadybos sistemos diegimo projektą. Įsidiegti kokybės vadybos sistemas padėjo UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“. Pasak jos atstovės konsultantės Jūratės Stravinskaitės, svarbiausias šio projekto tikslas — nauda kiekvienam Lietuvos žmogui. „Anksčiau daugelis valstybinių institucijų bemaž negalvojo apie tai, kad kiekvienas žmogus yra jų klientas. Jų veikla dažniau buvo nukreipta į patikrą, kontrolę, baudas. Tačiau viešojo sektoriaus veiklos pobūdis keičiasi. Jis tapo naudingas kiekvienam vartotojui, ir žmonės labiau ėmė juo pasitikėti“, — sakė J.Stravinskaitė. Anot bendrovės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ direktoriaus Ginto Umbraso, verslui svarbiausia, kad viešosios paslaugos būtų teikiamos pagal aiškias taisykles.
„Dabar dešimt visuomenės sveikatos centrų, kurie teikia analogiškas paslaugas Šiauliuose, Vilniuje, Panevėžyje ir kituose miestuose, žengė svarbiausią žingsnį — sukūrė bendras taisykles, pagal kurias vykdo veiklą visoje Lietuvoje. Įmonės, kad ir į kurį iš centrų kreiptųsi, gaus vienodas, kokybiškas paslaugas. Nebus taip, kad vienam grožio salonui veiklos leidimo reikės laukti ilgai, o kitam pavyks kokiu nors būdu jį išsirūpinti greitai“, – sakė G.Umbrasas.
Be to, pagal taisykles sustygavus procesą, atsiranda ir galimybių jį tobulinti. „Dažna viešojo sektoriaus įstaigų problema yra chaosas. Bet visuomenės sveikatos centrams pavyko jos atsikratyti. Naujos jų veiklos taisyklės įtvirtino geriausia iš daugiametės patirties. Kadangi pamatai jau pakloti, šie centrai, jei tik norės, turėdami tiek pat pajėgumų galės suteikti daugiau arba greičiau gerų paslaugų“, – patikino G.Umbrasas.
Visą straipsnį kviečiame skaityti 2014 m. spalio 15 d. dienrašytje “Lietuvos rytas”.