Vadovaujantis užsienio konsultacinių bendrovių apžvalgomis, marketingas ir pardavimai turės vis didesnę įtaką kasdienėje įmonių veikloje. Kuo toliau, tuo geriau reikės pažinti savo klientus, strategiškai planuoti visas pardavimų iniciatyvas ir efektyviau valdyti pasiūlymų teikimą savo klientams.
Geresnis vartotojo supratimas
Vis didesnį dėmesį reikės skirti geresniam savo klientų ir vartotojų supratimui. Asmeninių poreikių, produktų naudojimo ir kiti aspektai bus vis labiau reikalingi. Tradiciniai rinkodaros tyrimai turės vis mažesnę įtaką kasdienėje veikloje, tačiau didesni duomenų kiekiai leis pažinti vartotojus iš kitos perspektyvos.
Asmeninis aptarnavimas kiekvienam
Kiekvienam klientui suteikiamas asmeninis aptarnavimas taps naujuoju industrijos standartu. Tai kelia ne tik milžiniškus iššūkius dėl informacijos tėkmės bendrovėse, bet ir žmogiškųjų savybių tobulinimui.
Skaitmenizacija
Skaitmeniniai kanalai tampa vis labiau prieinami, atsiveria naujos galimybės. Elektroninė prekyba ir reklama įgauna naują pagreitį. Šiuo metu tai yra greičiausiai auganti reklamos sritis. Taip pat pasauliniu mastu visų bendrovių dėmesys yra skiriamas elektroninei prekybai vien dėl to, kad galima suteikti standartizuotą paslaugų kokybę ir mažesni prekybos kaštai.
Mes padedame susitvarkyti su šiais iššūkiais
|
|