Vis daugiau įmonių pastaruoju metu žengia į naujus reklamos kanalų vandenis. UAB „LITS“, RAIBEC prekinio ženklo valdytojai, informavo, kad jų „klientai per pirmąjį šių metų pusmetį “Google AdWords” reklaminėms kampanijoms išleido daugiau nei 1.000.000 Lt“.
Apie skaitmeninės rinkodaros ypatumus kalbamės su UAB “LITS” / RAIBEC direktoriumi Remigijumi Kuliešiumi.
EKT Vadybos įžvalgose #30 mūsų pašnekovas atsako į šiuos ir daugelį kitų klausimų:
– Kokios 3 – 4 priežastys lemia nedidelį įmonių aktyvumą internete?
– Plačiai žinoma, kad reklama internete yra ženkliai pigesnė. Ar dar yra kitų pranašumų, kurie paskatintų įmones aktyviau didinti išlaidas reklamai internete arba tiksliau Google Adwords?
– Pasidomėjus RAIBEC patirtimi ir „sėkmės istorijomis“ atrodo, kad visos komunikacinės kampanijos, kurias Jūs organizuojate su Google Adwords, baigiasi gerai arba labai gerai. Ar iš tiesų taip yra?..
– Kodėl įmonėms verta rinktis reklamą per Google Adwords, o ne socialiniuose tinklapiuose ar populiariausiose internetinėse svetainėse?
– Kokie yra 3 pagrindinės reklamos per Google Adwords galimybės, lyginant su kitais internetinės reklamos kanalais?
– Surasti tikslinius asmenis, darančius sprendimus B2B sektoriuje, yra išties labai sudėtinga. Paprastai šioje srityje įmonės dažniau naudojasi elektroninių įmonių katalogų paslaugomis. Kuo Google Adwords gali būti naudingas šioje srityje?”
– Kaip p. Kuliešius vertina reklamos paieškos sistemose panaudojimą tiesioginiam įmonės eksporto didinimui, naujų klientų / partnerių paieškai, netgi nuolatinių gamybos užsakymų galimybių paieškai?
– Vyrauja nuomonė, kad kartais geriau suinvestuoti į internetinės svetainės optimizaciją paieškos sistemoms (SEO) ir turėti ilgalaikį produktą, o ne trumpalaikes investicijas į Adwords. Kokia RAIBEC vadovo nuomonė šiuo klausimu?
EKT Vadybos įžvalgos #30 rasite čia: EKT_n30_201207_Raibec