Lapkričio 02,2012

Atviri mokymai "Mažmeninė prekyba: stebėtojų virtimas pirkėjais"

Mažmeninė prekyba yra kone labiausiai konkurencingas sektorius Lietuvoje. Prekybos srityje klaidos kaina gali būti milžiniška. Rinkos dalyviai nuolat alsuoja vienas kitam į nugarą, žiniasklaidos kanaluose „verda“ informacinis, reklaminis karas. Šiandien įmonės yra priverstos tenkintis kompromisu ir balansuoti tarp kelių situacijų: klientų srauto, pirkėjų, dažnu prekių trūkumo, atsargų pertekliaus.

Mažmeninės prekybos vystymosi iššūkiai Lietuvoje tik nedidele dalimi priklausomi nuo vartotojų. Visos kompanijų pastangos, nukreiptos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą ir pardavimo įgūdžių tobulinimą yra sveikintinos, tačiau daugeliu atveju sunkiai praktiškai realizuojamos. Esminė priežastis: sąmoningas arba atsitiktinis pagrindinių mažmeninės prekybos principų ignoravimas. Jei nuolat galvojate apie pirkimų čekio sumos didinimą, akcijas ir nuolaidas – atsisukite į vartotoją ir prisiminkite pamatinius prekybos principus.

Kviečiame Jus į atvirus praktinius mokymus gamybos ir prekybos įmonių atstovams „Mažmeninė prekyba: stebėtojų virtimas pirkėjais“, kuriuos EKT verslo plėtros vadovas, sertifikuotas vadybos konsultantas Justas Gavėnas.

Mokymų “Mažmeninė prekyba: stebėtojų virtimas pirkėjais” metu aptariamos temos:

  • Kritiniai mažmeninės prekybos elementai: klientų srautas, pirkėjų išlaikymas prekybos vietoje, stebėtojų virtimas pirkėjais, apyvartumas ir marža, prekybos sezoniškumas ir cikliškumas, mažmeninės prekybos kompleksas
  • Prekybos vietos atmosfera: vitrinos ir jų vaidmuo, interjeras, vizualiniai elementai, jų matomumas ir poveikis, apšvietimas ir jo reikšmė, ergonomika, muzika, spalvingumas, spalvų reikšmės, kvapai ir kt.)
  • Prekybos salė, jos funkcijos ir ploto išdėstymas: aktyvios / pasyvios prekybos salės vietos, pirkėjų srauto diagramos, išplanavimo efektai, erdvės pardavimo skatinimo elementams, prekių pateikimo triukai ir akcentai
  • Asortimento planavimas, prekių pateikimas ir išdėstymas: horizontalus vs. vertikalus prekių išdėstymas, lentynų aukščio įtaka matomumui ir apyvartumui, “mirties zonos” plane ir erdvėje
  • Pirkėjai ir jų elgsena prekybos salėje: tipiniai klientų poreikiai, judėjimo kryptys ir dėsningumai, prekių eksponavimas pirkėjui, veiksniai, įtakojantys jautrumą kainai
  • Pardavimų skatinimas prekybos vietoje: pardavimų skatinimo tipai, lojalumo programos, prekybos organizavimas šventiniu / sezono metu, klientų skundai ir jų valdymas

Data ir laikas:

  • 2012 m. gruodžio 6 d. (ketvirtadienis), 9.00 – 16.30 val. (8 ak. val.)

Mokymų vieta: Vilnius (bus patikslinta)

Daugiau informacijos apie šiuos mokymus rasite EKT mokymų ir seminarų svetainėje.

Kviečiame registruotis susisiekiant su EKT mokymų projektų administratore Lina Klimavičiene:

GSM: +370 656 93609

El. paštas: lina@ekt.lt