Rugsėjo 02,2013

Audio: Ar verta ieškoti netradicinių pardavimo būdų?

justas_gavenas_thumb

2013 metų rugpjūčio 30 dieną UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ verslo plėtros vadovas, sertifikuotas vadybos konsultantas Justas Gavėnas “Žinių radijo” laidoje “Verslo akademija” kartu su kitais Aldonos Atkočiūnaitės pašnekovais diskutuoja apie tai, ar verta ieškoti netradicinių pardavimų būdų. Be Justo Gavėno, laidoje galima išgirsti verslininko, knygos “Neregėta Lietuva” autoriaus Mariaus Jovaišos, modulinių namų gamybos UAB “Indigo House” direktorės Vitalijos Jankauskaitės įžvalgas.

“Tradiciniai ir netradiciniai pardavimo būdai yra labiau mūsų pačių suvokimo klausimas. Galima būtų išskirti dažniau sutinkamus ir rečiau sutinkamus pardavimo būdus. Vienus pardavimo būdus paprastais žodžiais pavadinčiau “kišimu” arba “stūmimu”, o kitus “traukimu”. Efektyviausias būtų abiejų šių būdų rinkinys”, – “Žinių radijui” komentavo J. Gavėnas. Tradiciniams pardavimo būdams  J. Gavėnas priskiria pardavimus telefonu, pardavimus prekybos vietoje (parduotuvėje), tuo tarpu netradiciniams pardavimo būdams būdingas glaudus santykis su marketingo veiksmais. Marketingas tradiciniams pardavimo būdams suteikia naujumo, šviežumo arba kitokio įspūdžio.Pavyzdžiui, nekilnojamojo turto vystymo bendrovė, parduodama pilnai įrengtus namus ar butus,  leidžia savaitgalį potencialiems pirkėjams juose laikinai pagyventi už tai neimdama jokio mokesčio. Tokiu būdu žmonėms yra suteikiama galimybė susipažinti su bendruomene, aplinka, gyvenimo ypatybėmis, Tikėtina, kad po tokio pabuvimo parduodamame nekilnojamame turte patys žmonės bus labiau suinteresuoti domėtis, o galbūt net ir pirkti siūlomą būstą”, – sakė EKT ekspertas J. Gavėnas.

Išsamų EKT eksperto komentarą nuo 11:28 minutės galite išklausyti čia: verslo akademija_0830

Justas Gavėnas, CMC

– J. Gavėno video seminaras „Pardavimai ir klientų aptarnavimas parduotuvėje

– J. Gavėno video seminaras „Maži pardavimai mažmeninėje prekyboje: krizės pasekmė ar priežastis?

– J. Gavėno video seminaras „Laiko planavimas ir valdymas