2012 m. sausio 8 dienos “balsas.lt” publikuojamas straipsnis apie teigiamus pokyčius Druskininkuose. Miestas nuo gruodžio iki sausio vidurio dūzgia lyg avilys. Jame šurmuliuoja rusakalbiai turistai, jau prieš keletą metų itin pamėgę Druskininkus ir čia atvykstantys šventiniu laikotarpiu – tiek sutikti Naujųjų, tiek pasimėgauti poilsiu pirmosiomis sausio savaitėmis. Kur slypi šio kurorto sėkmės paslaptis? Ar tai tik Druskininkų miesto fenomenas? „EKT“ marketingo direktorius, sertifikuotas vadybos konsultantas Darius Dulskis teigė, kad ne tik Druskininkų, bet ir apskritai visos Lietuvos turizmo rinkodara pastaruoju metu yra suaktyvėjusi, todėl visų nuopelnų, kad rusakalbiai turistai atvyksta į Lietuvą dėl Druskininkų, priskirti vien Druskininkų miestui nereikėtų. Bet kurio miesto turizmo sėkmę, anot jo, lemia darbas reklamos ir rinkodaros srityje su tikslinėmis rinkomis, kuris ir duoda vaisių.
Vienu didžiausių Druskininkų miesto privalumu prieš kitus Lietuvos miestus pašnekovas įvardijo naujai atidarytą slidinėjimo areną, kuri savo naujumu ir unikalumu traukia tiek lietuvius, tiek užsienio svečius, tarp jų ir rusakalbius turistus. Taip pat turizmui, anot D. Dulskio, privalumų suteikia ir miesto savybė turėti keletą strateginių objektų vieną greta kito, kurie ir masina poilsiautojus pasirinkti vieną miestą iš daugybės kitų.