Rugpjūčio 29,2011

„Eurovaistinė“ sutelkė dėmesį į aptarnavimo kokybę

2011m. rugpjūčio 26 dieną alfa.lt rašoma apie tai, kad „Eurovaistinė“ pradėjo įgyvendinti naują Farmacinės paslaugos kokybės standartą, kurio tikslas – nuosekliai gerinti „Eurovaistinės“ suteikiamos farmacinės paslaugos kokybę. Profesionalus aptarnavimas ir konsultavimas turėtų tapti „Eurovaistinės“ vizitine kortele.

Mokymus „Eurovaistinės“ darbuotojams veda patyrę vadybos konsultantai, klientų aptarnavimo specialistai iš UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“.

„Šiuo metu ne bet kuri įmonė nori ir gali investuoti į darbuotojų individualias konsultacijas, o tai yra veiksmingiausia priemonė darbuotojų elgesiui gerinti. Nuoširdus vadovų įsitraukimas, palaikymas ir orientacija į žmogų – akivaizdus ne apsimestinio, o tikro rūpinimosi vaistinių darbuotojais ir klientais pavyzdys“, – pabrėžė Vega Dikčienė, UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ lektorė.

Skaitykite visą straipsnį.