2011 m. birželio 17 dieną Žinių radijo laidoje „Verslo akademija“ EKT Grupės konsultantas, mažmeninės prekybos ekspertas Justas Gavėnas klausytojams įvardino pagrindinius iššūkius verslui, susijusius su internetinės parduotuvės atidarymu ir valdymu. Laidoje aptarti pagrindiniai internetinių parduotuvių pranašumai bei trūkumai, į kuriuos būtina atsižvelgti prieš priimant sprendimą dalį prekybos perkelti į internetą. Verslo konsultantas Justas Gavėnas atkreipia verslininkų dėmesį, kad didžiausi sunkumai elektroninės prekybos metu jų laukia ne programinio sprendimo pasirinkimo metu, o valdant pačią interneto parduotuvę. Pagrindinės probleminės sritys yra susijusios su interneto svetainės žinomumu, lankytojų srauto pritraukimu, sudominimu ir išlaikymu, prekių / paslaugų pristatymu internete, lankytojų supažindinimu su asortimentu, atsiskaitymo būdų pasirinkimu ir valdymu, prekių pristatymu ir logistika bei prekių grąžinimu.
Ar verslininkui, norinčiam pagerinti savo verslo rezultatus, verta steigti internetinę parduotuvę? O gal parduoti internetu tik iš pradžių atrodo paprasta? Kiek kainuos internetinė parduotuvė, kiek laiko sugaišite, kol ją įsteigsite, ir kokio pelno galite tikėtis iš jau veikiančios internetinės parduotuvės?
Į šiuos ir daugelį kitų klausimų atsakymus išgirsite Aldonos Atkočiūnaitės rengiamoje laidoje „Verslo akademija“. Laidoje dalyvauja UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ konsultantas Justas Gavėnas, UAB „Varle.lt“ komercijos direktorius Marius Butauskas ir UAB „Online Media“ direktorius Justas Lapinskas.
Laidos įrašą galite rasti čia: Verslo akademija interetines parduotuves.mp3 (5087.1 Kb)