Liepos 04,2011

Kokią naudą verslui turi lojalumas prekės ženklui?

2011 m. liepos 1 dieną Žinių radijo laidoje „Verslo akademija“ EKT konsultantas Justas Gavėnas išskiria penkias didžiąsias klaidas, kurias daro verslininkai, kurdami prekinius ženklus. Klausytojams primenama auksinė taisyklė, kad jeigu prekinis ženklas yra nežinomas, jis neegzistuoja!

–          Kokią naudą verslui turi lojalumas prekiniam ženklui?
–          Kaip sukurti prekinį ženklą, kuriam pirkėjai būtų lojalūs?
–          Kas apskritai yra lojalus pirkėjas?
–          Kaip jį prisivilioti ir kaip išsaugoti?
–          Kaip rinkoje tinkamai pristatyti savo gaminamą prekę ar paslaugą?
–          Ką daryti, kad kuriamas produktas būtų matomas ir, aišku, perkamas?

Į šiuos ir daugelį kitų klausimų atsakymus išgirsite Aldonos Atkočiūnaitės rengiamoje laidoje „Verslo akademija“. Laidoje dalyvauja UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ konsultantas Justas Gavėnas, Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto profesorius Vytautas Pranulis, UAB „RAIT“ valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė ir UAB „Brand Skape“ savininkas Mindaugas Lapinskas.

Laidos įrašą galite rasti čia: Kokia nauda verslui turi lojalumas prekes zenklui. mp3 (5829.8 Kb)

Apie Justą Gavėną mielai kviečiame skaityti čia;