Marketingas, pardavimai ir klientų patirtys

Klientai

Vadovaujantis užsienio konsultacinių bendrovių apžvalgomis, marketingas ir pardavimai turės vis didesnę įtaką kasdienėje įmonių veikloje. Kuo toliau, tuo geriau reikės pažinti savo klientus, strategiškai planuoti visas pardavimų iniciatyvas ir efektyviau valdyti pasiūlymų teikimą savo klientams.

Geresnis vartotojo supratimas

Vis didesnį dėmesį reikės skirti geresniam savo klientų ir vartotojų supratimui. Asmeninių poreikių, produktų naudojimo ir kiti aspektai bus vis labiau reikalingi. Tradiciniai rinkodaros tyrimai turės vis mažesnę įtaką kasdienėje veikloje, tačiau didesni duomenų kiekiai leis pažinti vartotojus iš kitos perspektyvos.

Asmeninis aptarnavimas kiekvienam

Kiekvienam klientui suteikiamas asmeninis aptarnavimas taps naujuoju industrijos standartu. Tai kelia ne tik milžiniškus iššūkius dėl informacijos tėkmės bendrovėse, bet ir žmogiškųjų savybių tobulinimui.

Skaitmenizacija

Skaitmeniniai kanalai tampa vis labiau prieinami, atsiveria naujos galimybės. Elektroninė prekyba ir reklama įgauna naują pagreitį. Šiuo metu tai yra greičiausiai auganti reklamos sritis. Taip pat pasauliniu mastu visų bendrovių dėmesys yra skiriamas elektroninei prekybai vien dėl to, kad galima suteikti standartizuotą paslaugų kokybę ir mažesni prekybos kaštai.

Mes padedame susitvarkyti su šiais iššūkiais

  • Naujų produktų vystymas
  • Rinkos tyrimai ir analizė
  • Vartotojų tyrimai ir analizė
  • Eksporto vystymas
  • Analitinės paslaugos
  • Vietovių marketingas
  • Pardavimų tobulinimas
  • Derybų strategija
  • Klientų aptarnavimo tobulinimas
  • Marketingo planavimas
  • Kainodara
  • Merchandizingas
  • Prekinių ženklų kūrimas