Klientai









Patirtis
Naudojant QPR Metrics programinę įrangą, organizacijos procesų matavimo modelyje sukuriama strateginio ar metinio veiklos plano struktūra, nustatomos darbuotojų atsakomybės ir kita svarbi informacija, kuri vėliau gali būti naudojama procesų matavimui, tokiu būdu susiejant su strateginias tikslais.
PlačiauMokymai
„Nekurti planų, vadinasi, planuoti pralaimėjimą.“ – B.Franklinas Strateginis planavimas yra privalomas viešojo valdymo institucijoms, tame tarpe vietos savivaldos organizacijoms, kitiems teritoriniams padaliniams, kurie turi planuoti ne tik institucijos administracinę veiklą, bet ir visos valdomos teritorijos plėtrą. Dažnai, šis iš metų į metus besikartojantis procesas, yra varginantis arba vadinamas „darbas dėl darbo“, tačiau jo svarba yra […]
Plačiau“Mes esame atsakingi ne vien už tai, ką darome, bet ir už tai, ko nedarome.” Žanas Batistas Moljeras Apie organizacijų socialinę atsakomybę (SA) išsivysčiusiose pasaulio šalyse diskutuojama jau daugiau nei penkiasdešimt metų. Viena gerai žinoma tarptautinė kompanija yra pasakiusi: „SA planą mes tiesiog vadiname „Planas A“, nes plano B nėra“. Lietuvoje ši sąvoka, procesas tik […]
Plačiau“Sunkumų šerdyje slypi galimybės.” Albertas Einšteinas Pokyčių vadyba yra neišvengiama bet kokios įmonės, organizacijos efektyvaus prisitaikymo prie aplinkybių sąlyga. Dar daugiau, tai esminė bet kokios organizacijos egzistencijos prielaida. Vienos įmonės veikia sėkmingai, nes sugeba atsikratyti senų stereotipų, kitas gi nugramzdina ilgalaikė strategija, visai netinkanti esamomis sąlygomis, ir pesimistinis požiūris. Taigi, ar MES prisiimame atsakomybę už […]
PlačiauStrateginiai iššūkiai
Strateginis planavimas tampa vienu iš pagrindinių pokyčių ir plėtros valdymo įrankių šiandienėse organizacijose. Kryptinga plėtra ir nuosekli analizė leidžia kur kas efektyviau ir labiau planuotai valdyti organizaciją. Didžiausios pasaulinės konsultacinės bendrovės identifikuoja, kad strategija bus vienas iš pagrindinių valdymo įrankių, kuris padės organizacijose geriau komunikuoti tikslus, efektyviau susitelkti bendriems tikslams.
- Faktiniai duomenys – rengiant strategijas mes padedame identifikuoti tobulintinas sritis ir atrasti naujas galimybes naudodamiesi faktiniais duomenimis.
- Struktūruotas procesas – struktūruotas strategijos rengimo procesas užtikrina sklandų ir efektyvų visos komandos darbą rengiant strategijas.
- Ambicingi tikslai – vienas iš didžiausių iššūkių organizacijose yra ambicijų stoka. Mes dirbame su organizacijomis siekdami iškelti įgyvendinamus, tačiau ambicingus tikslus.
- Darbas su žmonėmis – strategiją įgyvendina žmonės, o ne dokumentai ar informacinės sistemos. Dirbdami su klientais mes daugiausiai dėmesio skiriame strategijos įgyvendinimui su dabartiniais organizacijos darbuotojais.
Per daugiau nei 20 metų patirtį Strategijos rengimas ir formavimas yra tapęs mūsų arkliuku ir pateikiame savo klientams gerąją strateginio planavimo praktiką, padedame identifikuoti dabartinius iššūkius ir atrasti naujas galimybes. Padėdami bendrovėms rengti strategijas, mes padedame identifikuoti pagrindines raidos kryptis, tikslus bei padaryti juos įgyvendinamus.
Strateginiams iššūkiams spręsti, mūsų aktualios paslaugos:
- Verslo plėtros strategijų rengimas
- Organizacijos valdymo strategijų parengimas
- Miestų plėtros ir valdymo strategijos
- Subalansuotų veiklos rodiklių sistema (BSC)
- Strategijos įgyvendinimo proceso valdymo sistema (XPP)
Susiję įrašai
Kovo 29 d. Alfa.lt publikuotame straipsnyje „Nauja rinkliavos už atliekas tvarka gąsdina savivaldybes: kai kur kaina gali kilti dvigubai“ teigiama, kad Lietuvos savivaldybės su nerimu laukia vasaros. Jeigu Aplinkos ministerija neišgirs savivaldybių siūlymų ir neatidės naujų taisyklių dėl rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą įgyvendinimo tolesniam laikui, po liepos 1 dienos atliekų tvarkyme gali kilti chaosas […]

Klientai




Patirtis
Su QPR Metrics sukuriama organizacijos klientų pasitenkinimo sistema, kurioje nustatomi klientų pasitenkinimo vertinimo rodikliai, už tų rodiklių įgyvendinimą atsakingi organizacijos darbuotojai ir kita svarbi informacija susijusi su klientų pasitenkinimo vertinimu.
PlačiauOrganizacijoje sukuriama veiklos tikslų nustatymo, jų pasiekimo laipsnio pamatavimo kriterijų sudarymo ir rezultatų vertinimo sistema, užtikrinanti visos organizacijos mobilizavimą strateginių tikslų kryptimi.

Naudojant QPR Metrics programinę įrangą, organizacijos procesų matavimo modelyje sukuriama strateginio ar metinio veiklos plano struktūra, nustatomos darbuotojų atsakomybės ir kita svarbi informacija, kuri vėliau gali būti naudojama procesų matavimui, tokiu būdu susiejant su strateginias tikslais.
PlačiauMokymai
Kokiems darbams skirti LEAN įrankiai? Padeda suvokti kokią vertę gauna mūsų klientai, kaip šią vertę kuriame mes, kuri dalis darbo procesų kuria vertę, kurie veiksmai yra šalutiniai. Kiek organizacijai kainuoja vertę kuriantys / nekuriantys procesai. Leidžia organizacijai ženkliai sumažinti sąnaudas: darbo laiko, patalpų ir erdvės, įrangos, žaliavų, finansų. Leidžia organizacijai patenkinti kliento poreikius pageidaujamų produktų […]
PlačiauŠiandieniame versle duomenų kiekis padidėjo eksponentiškai: modernios IT sistemos, išmanūs prietaisai ir protingi veiklos procesai. Visi šie duomenys padeda bendrovėms geriau ir efektyviau suprasti savo procesus, geriau įgyvendinti strategiją bei pasiekti iškeltus strateginius tikslus. Mes padedame organizacijoms susigaudyti šiuose duomenyse, atrasti, kas yra svarbu.
Vadovų dėmesio sutelkimas
Rodikliai supaprastina vadovybei atkreipti dėmesį į svarbius verslo aspektus, identifikuoti prioritetus.
Strategijos įgyvendinimui
Strategijos įgyvendinimo nuoseklumas ir rezultatų prognozavimas tampa ženkliai paprastesnis nuosekliai stebint bendrovės procesinius rodiklius
Įžvalgos
Mūsų praktikoje mes naudojame išorinius duomenis, siekiant kompleksiškai įvertinti bendrovės veiklą.
Skirtingų bendrovės padalinių matavimas ir palyginimas atveria milžiniškas tobulinimo galimybes, įžvalgas apie kasdienius procesus ir efektyviai praneša apie šiandien vykstančių procesų rezultatus ir prasmę.
Efektyviai valdyti bendrovės rodiklius mes dažniausiai naudojame:
- Subalansuotų veiklos rodiklių sistema (BSC)
- Darbuotojų rezultatyvumo didinimo sistema (PPM)
- Europos kokybės užtikrinimo modelis (EFQM)
- Bendrasis vertinimo modelis
- Kaštų valdymas pagal tikslinį vienetą
Klientai











Patirtis
Naudojant QPR ProcessDesigner programinę įrangą sukuriamas organizacijos procesų modelis nuo aukščiausio procesų lygio iki žemiausio procesų atlikimo instrukcijų lygio.
PlačiauMokymai
Seminaro tikslai – aptarti pagrindinius kokybės vadybos principus, sužinoti pagrindinius ISO 9001 standarto reikalavimus, kokybės vadybos sistemų valdymo problemas bei galimybes, kokybės vadybos sistemą paversti pridėtinę vertę kuriančiu įrankiu, perteikti geriausią Lietuvos ir užsienio įmonių praktiką.
PlačiauVadybos sistemos auditas – tai veidrodis, kuris gali parodyti, kaip patobulinti organizacijos vadybos sistemą arba tiesiog sugadinti visiems nuotaiką. Tinkama auditoriaus kvalifikacija būtina tam, kad vidaus auditas taptų pridėtinę vertę organizacijai kuriančia veikla. Kaip to pasiekti? Seminaro metu bus atsakyta į klausimus, kokie yra pagrindiniai vidaus audito principai ir auditorių kvalifikaciniai reikalavimai, kaip optimaliai pasirinkti vidaus audito dažnumą ir apibrėžti […]
PlačiauTemos aktualumas Kokybės vadybos sistemos (KVS) standartas atnaujinamas maždaug kartą per dešimtmetį. Naujoji standarto redakcija, lyginant su ankstesniais pakeitimais (2000 ir 2008 metų versijomis), yra daugiau apimanti: atnaujintas bazinis procesų modelis, pakoreguoti kokybės vadybos principai. Viena pagrindinių naujovių – rizikos valdymo reikalavimų įvedimas. Mokymų nauda: Praktiškai susipažįstama su naujojo standarto reikalavimų taikymu ir sužinoma, kokius […]
Plačiau“Reikia pažinti save: jei tai nepadėtų rasti tiesos, tai bent padėtų tvarkyti savo gyvenimą, o už tai nieko nėra geriau.” Blezas Paskalis Bendrojo vertinimo modelis (BVM) – tai kokybės vadybos metodas, pritaikytas viešojo sektoriaus organizacijoms atsižvelgiant į esminius jų skirtumus. Modelis sukurtas remiantis prielaida, kad puikūs organizacinės veiklos, į piliečius/klientus orientuoti rezultatai, darbuotojų ir poveikio […]
PlačiauKokiems darbams skirti LEAN įrankiai? Padeda suvokti kokią vertę gauna mūsų klientai, kaip šią vertę kuriame mes, kuri dalis darbo procesų kuria vertę, kurie veiksmai yra šalutiniai. Kiek organizacijai kainuoja vertę kuriantys / nekuriantys procesai. Leidžia organizacijai ženkliai sumažinti sąnaudas: darbo laiko, patalpų ir erdvės, įrangos, žaliavų, finansų. Leidžia organizacijai patenkinti kliento poreikius pageidaujamų produktų […]
PlačiauKartu su organizacijos veiklos aplinka tolygiai modernėja ir šiuolaikinės organizacijos iššūkiai. Kaip išnaudojamos galimybės, ar iškelti uždaviniai priartina organizaciją prie siektino rezultato, kaip sekasi siekti užsibrėžtų tikslų, koks pasiekimų poveikis? Tai nuolatiniai klausimai, kuriuos kelia vadovai. EFQM (Europos kokybės vadybos fondo) modelis, tai efektyviai 30.000 Europos organizacijų taikomas vadybos metodas. EFQM diegimas sustiprina organizacijos konkurencingumą […]
PlačiauČempionų programa Kompanijos vadovybei ir padalinių / procesų vadovams mokymo programoje pateikiama informacija apie operacinės (veiklos valdymo) strategijos formavimo ir įgyvendinimo principus, apie procesinį veiklos valdymo požiūrį, vertybių, valdymo principų bei metodų derinį, aukščiausių vadovų paskirtį, LSS sistemos funkcionavimo struktūrą ir dalyvių vaidmenis organizacijoje bei daugelį kitų svarbių dalykų, kurie būtini stabiliam, pelningam organizacijos augimui […]
PlačiauProcesinis požiūris – vienas iš pamatinių vadybos principų. Procesas neįmanomas be tikslo – rezultato išorės klientui ar vidaus klientui/kolegai. Procesų efektyvumo, jų kuriamo rezultato išgryninimas yra uždavinys, aktualus tiek šiandienos verslui, tiek vis modernėjančiam viešojo administravimo sektoriui.
Procesų modeliai
Vienas iš „paprastų, bet keistų“ klausimų klientams: „kiek ir kokių turite savo veiklos procesų?“ retai turi aiškų atsakymą. Visų pirma turime sutarti kas yra procesas, kuo jis skiriasi nuo darbo operacijos, procedūros ar veiklos. Sukuriame procesų modelį aiškiai apibrėžiantį procesų apimtis (nuo – iki), procesų ryšius (kas po ko), procesų rezultatus (kas kam ką), procesų šeimininkus (kas), tuo pačiu atsiranda konkretus optimizavimo objektas.
Procesų efektyvumo rodikliai
Tradicinis veiklos matavimo būdas, vadovaujantis finansiniais / buhalteriniais rodikliais, labiau primena vairavimą žiūrint į galinio vaizdo veidrodėlį: kad ir pati tiksliausia finansinė informacija rodo tik tai kas jau buvo. Valdymui to nepakanka. Procesų rodiklių sistema turi apimti kiekvieno iš procesų gyvybingumo rodiklius, nebūtinai ekonominius, bet pamatuojamus, turinčius kiekybinę išraišką. Esama procesų būklė (naudojant vertės kūrimo grandinės, OEE, VACA bei kitus metodus), suteikia galimybę detalizuoti strategijos įgyvendinimo veiksmus atskiriems organizacijos procesams ir lygmenims.
Procesų gerinimo įrankiai
Suvokus pagrindinius organizacijos vystymo uždavinius, aktualia tampa tinkamų metodų/įrankių paieška. LEAN sistema šiuo metu siūlo didžiausią rinkinį skirtingiems uždaviniams skirtų įrankių. Visi ekspertai sutaria dėl to, jog LEAN nėra tiesiog „įrankių dėžutė“ iš kurios tiks bet kuris. Kiekvienas metodas skirtas labai konkretiems tikslams. Kartu su savo klientais aiškiai įsivardiname svarbius organizacijos vystymo uždavinius, siektinus pamatuojamus tikslus, parenkame ir įdiegiame labiausiai tinkančius metodus ir įrankius.
- LEAN sistemos
- Procesų optimizavimas
- Pirkimų valdymas
Susiję įrašai
Birželio 2 d. rytą daugiau nei 90 specialistų iš didžiosios dalies Lietuvos savivaldybių susirinko į specializuotą tarptautinę konferenciją „Tobulėjanti savivalda ir šiuolaikiniai valdymo sprendimai: nuo visuomenės įtraukimo iki LEAN diegimo“. Konferencijos organizatoriams – UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ (EKT), Lietuvos savivaldybių asociacijai ir Valstybės ir savivaldybių tarnautojų mokymo centrui „Dainava“ – į renginį pavyko sukviesti daugiau […]

EKT konsultantas, LEAN ekspertas Aris Lencevičius, Jonavos rajono meras Mindaugas Sinkevičius, Vilniaus miesto mero patarėja Ieva Pakarklytė radijo laidoje „Atviras pokalbis“ diskutavo tema „Ar tinka lieknos vadybos LEAN metodai savivaldoje?“. Laidoje užvirė įdomi diskusija pirmiausiai apie tai, ar tai kas tinka verslui, tinka viešajam sektoriui? Vėliau, ar tai, ką kai kurios savivaldybės jau įgyvendina savo institucijose, […]
PlačiauKlientai



Patirtis
Organizacijos kokybės vadybos sistema yra diegiama naudojant QPR IMS programinę įrangą. Su šia modernia, elektronine sistema yra sukuriami elektroniniai rizikos valdymo moduliai / registrai, neatitikčių valdymo žurnalai, vidaus audito planas bei korekcinių veiksmų žurnalas.
PlačiauTarptautiniu mastu pripažintos ir sertifikuotos valdymo sistemos suteikia didesnį pasitikėjimą organizacijos sugebėjimais patenkinti verslo partnerių reikalavimus ir pasiekti savo norimus rezultatus bei mažina problemų atsiradimo riziką.
Stiprėjant ekonomikos globalizacijai, vis didesnį vaidmenį vaidina geras verslo partnerių ir kitų suinteresuotų šalių tarpusavio supratimas bei pasitikėjimas. Lietuvos organizacijos, užmegzdamas verslo ryšius su Europos Sąjungos ir kitų šalių kompanijomis, susiduria su reikalavimu turėti įdiegtas ir sertifikuotas kokybės (ISO 9001), aplinkos apsaugos (ISO 14001), darbuotojų sveikatos ir saugos (OHSAS 18001), socialinės atsakomybės (SA 8001) ir kitas vadybos sistemas.
Žinomų ir tarptautiniu mastu pripažįstamų metodų taikymas įvairiose verslo, taip pat ir vadybos, srityse – viena iš pagrindinių prielaidų didinančių tarpusavio pasitikėjimą verslo santykiuose. Jei organizacija siekia nuolatinio ir pastovaus savo veiklos gerinimo, tinkama pradėti nuo tradicinių, išbandytų laiko metodų, rekomenduojamų tarptautiniuose standartuose bei pasiekti galimas naudas:
• Tiksliau identifikuoti klientai bei suinteresuotos šalys, jų reikalavimai, lūkesčiai
• Aiškesni ryšiai tarp veiklų (procesų), padalinių, organizacijų
• Geresnis savo ir kitų vaidmenų (funkcijų) supratimas organizacijoje
• Geresni veiklos rezultatai, kryptingesnis kokybės, poveikio aplinkai bei darbų saugai planavimas
• Mažesnis atliekų kiekis, efektyvesnis resursų panaudojimas
• Užtikrintas aktualių teisės aktų valdymas
• Greitesnis ir objektyvesnis sprendimų dėl kokybės, aplinkos poveikio, darbų saugos, informacinės saugos priėmimas
• Didesnis darbuotojų ir kitų suinteresuotų šalių pasitenkinimas
• Didesnis konkurencinis pranašumas turint tarptautiniu mastu pripažintą sertifikatą
Įdiegus šias sistemas, organizacija turi aiškų veiklos procesų modelį, procesų rodiklių sistemą, strateginio gerinimo kryptis atskirose srityse (kokybės, aplinkos apsaugos, darbuotojų sveikatos ir saugos, informacinės saugos ir kt.).
Klientai






Mokymai
Siekdamos savo strateginių tikslų, organizacijos vis dažniau renkasi projektinę darbų organizavimo formą. Ji suteikia lankstumo, todėl galima efektyviau naudoti ribotus išteklius, lengviau valdyti organizaciją, tai skatina verslo plėtrą. Šie mokymai padės susisteminti bei pagilinti projektų valdymo žinias, standartizuoti įmonėje naudojamus metodus bei priemones. Mokymų metu dalyviai įgyja projektų valdymo kompetenciją, pagrįstą racionaliu projekto planavimu, išteklių […]
PlačiauMokymų metu itin didelis dėmesys yra skiriamas projekto inicijavimui, projekto problematikos sukūrimui, vystymui ir pristatymui komandoje. Mokymų metu akcentuojamas ne tik konkretaus projekto valdymas, bet ir su projektu susiję veiksniai: projekto suinteresuotų šalių valdymas, projekto rizikos valdymas. Dalyviai yra supažindinami su įvairiais įrankiais šiems aspektams valdyti. Įvertinus šiuos aspektus mokymų dalyviai kur kas geriau suvokia projekto planavimo niuansus, […]
PlačiauKasdieniai projektai tampa sudėtingesni, labiau integruoti, brangesni ir svarbesni kiekvienai bendrovei kasdieniuose veiklos procesuose. Vadovaujantis Projektų valdymo instituto duomenimis (PMI) visi pokyčiai ir strategijos yra įgyvendinamos per Programas ir projektus. Strateginis projektų portfelio valdymas tampa projektų valdymo skyriaus prioritetu.
Struktūra ir sistemos
Organizacijos projektų valdymo brandos modelis (OPM3) skatina organizacijas efektyviai vertinti vykdomus projektus bei struktūruoti procesų valdymą visos organizacijos mastu.
Projektų valdymas
Geroji projekto valdymo praktika tampa būtina organizacijoms, siekiant išlaikyti administracinius procesus efektyvius, strategiją padaryti įgyvendinamą.
Išorinis projekto valdymas
Siekiant geriausių rezultatų, organizacijos gali pasinaudoti išorinių projektų vadovų paslaugomis. Išorinis projektų valdymas užtikrina, kad organizacijos kasdieniai procesai bus mažiau paveikti dėl įgyvendinamo projekto resursų poreikio. Tuo tarpu pats projektas dažniausiai bus tiksliau įgyvendintas.
Organizacijos žinių bazės valdymas
Organizacijoms siekiant tapti efektyvesnėmis, būtina efektyviai valdyti organizacijos projektų valdymo žinias, išmokti gerąsias praktikas ir pamokas iš įvykdytų projektų, skatinti organizacijos tobulėjimą.
Kuo mes galime būti naudingi klientams:
- Organizacijos projektų valdymo brandos metodikos diegimas (OPM3)
- Projektų valdymo paslaugos
- Projektų portfelio analitika ir valdymas
- Gerosios projektų valdymo praktikos diegimas
- Įgyvendintų projektų analizė ir įžvalgos
Klientai



ES fondų investicinės paramos ir kitų finansavimo šaltinių projektų rengimas
Rengiame privataus verslo ir viešojo sektoriaus jmonėms ir organizacijoms paraiškas, investicijų projektus, galimybių studijas, verslo planus ES fondų investicinei paramai gauti pagal šias ES fondų investicinės paramos ir kitas finansavimo programas:
- 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa
- EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programa
- Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programa
- Interreg
- Horizontas 2020
- Erasmus+
- NVO Programos Lietuvoje projektų rengimas ir valdymas
Projekto įgyvendinimo, projekto rezultatų, biudžeto ir laikotarpio stebėsenos ir monitoringo bei projekto užbaigimo etapus apima projekto administravimo paslaugos.
Susiję įrašai
Kviečiame įmones teikti paraiškas pagal galiojančius kvietimus PRAMONĖS ĮMONIŲ GAMYBOS MODERNIZAVIMUI Finansuojama veikla –DPT diegimas Lietuvos tradicinės pramonės šakose, siekiant stiprinti ir modernizuoti MVĮ pramoninę bazę, sudarant sąlygas masinei inovatyvių produktų (produkcijos) (panaudojant DPT) gamybai plėtoti. Paraiškų teikimo terminas – 2017-06-21 Daugiau informacijos DALYVAVIMUI MTEPI RENGINIUOSE IR INICIATYVOSE Finansuojama veikla –Dalyvavimas tarptautinių MTEPI […]

Klientai














Mokymai
Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo. Tačiau, ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar interesantas liks patenkintas, ar grįš pas mus su dar didesnėmis problemomis ir dar konfliktiškai nusiteikęs, ar vertins mūsų profesionalumą ir bus linkęs bendradarbiauti. Mokymų metu Jūs susipažinsite su: svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas; klientų segmentavimas ir proporcijos; būtini […]
PlačiauKo tikimės mes skambindami klientui? Ko tikisi klientas išgirdęs mūsų „Laba diena, Jums skambina…“ kaip suderinti lūkesčius ir pasiekti pokalbio tikslą? Šio seminaro metu ir bus siekiama rasti konkrečiai kompanijai tinkamą telefoninių pokalbių organizavimo būdą, padėti darbuotojams geriau suprasti kaip tai daryti ir asmeniškai tobulintis. Kalbat telefonu svarbu atminti, kad klientai „piešia“ kompanijos portretą mintyse ir […]
PlačiauVisi prekes ar paslaugas parduodantys specialistai pasakys, kad vienos universalios pardavimo strategijos nėra. Kartais tenka girdėti, jog, norint parduoti, kaskart reikia ieškoti individualių sprendimų. Tačiau yra ir kita nuomonė, tvirtinanti, kad iš dešimties klientų visada mažiausiai du nuperka, todėl pakanka tik aplankyti klientus. Taigi, požiūriai įvairūs ir tuomet kyla klausimas, o kaip elgtis iš tikrųjų? […]
PlačiauVadovaujantis užsienio konsultacinių bendrovių apžvalgomis, marketingas ir pardavimai turės vis didesnę įtaką kasdienėje įmonių veikloje. Kuo toliau, tuo geriau reikės pažinti savo klientus, strategiškai planuoti visas pardavimų iniciatyvas ir efektyviau valdyti pasiūlymų teikimą savo klientams.
Geresnis vartotojo supratimas
Vis didesnį dėmesį reikės skirti geresniam savo klientų ir vartotojų supratimui. Asmeninių poreikių, produktų naudojimo ir kiti aspektai bus vis labiau reikalingi. Tradiciniai rinkodaros tyrimai turės vis mažesnę įtaką kasdienėje veikloje, tačiau didesni duomenų kiekiai leis pažinti vartotojus iš kitos perspektyvos.
Asmeninis aptarnavimas kiekvienam
Kiekvienam klientui suteikiamas asmeninis aptarnavimas taps naujuoju industrijos standartu. Tai kelia ne tik milžiniškus iššūkius dėl informacijos tėkmės bendrovėse, bet ir žmogiškųjų savybių tobulinimui.
Skaitmenizacija
Skaitmeniniai kanalai tampa vis labiau prieinami, atsiveria naujos galimybės. Elektroninė prekyba ir reklama įgauna naują pagreitį. Šiuo metu tai yra greičiausiai auganti reklamos sritis. Taip pat pasauliniu mastu visų bendrovių dėmesys yra skiriamas elektroninei prekybai vien dėl to, kad galima suteikti standartizuotą paslaugų kokybę ir mažesni prekybos kaštai.
Mes padedame susitvarkyti su šiais iššūkiais
|
|
Susiję įrašai
Alkoholio suvartojimo Lietuvoje rodikliai yra klaidingi – statistikai į juos neįtraukia kai kurie svarbių veiksnių, rodo naujas tyrimas. Pasak jo, suskaičiavus šešėlinio alkoholio pardavimą, emigrantų ir užsienio turistų išvežamą alkoholį, šis rodiklis yra mažesnis beveik 1 litru – apie 13,1 litro vienam gyventojui. UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ partneris Darius Dulskis mano, jog ir 13 […]

Per mėnesį vienas užsienyje gyvenantis tautietis iš Lietuvos išsiveža arba jam atvežama vidutiniškai 10,5 litro įvairių alkoholinių gėrimų, rodo pirmą kartą atliktas išsamus tyrimas, siekęs įvertinti, kaip emigracija veikia prekių judėjimą. Apklausoje dalyvavo daugiau nei 500 emigravusių Lietuvos piliečių, gyvenančių Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje, Airijoje, Švedijoje ir kitose šalyse. Tyrimas parodė, kad tik vienas iš šešių […]
PlačiauKlientai



Kibernetinis saugumas yra svarbus kiekvienai įmonei, nepriklausomai nuo jos dydžio. Remiantis statistika, kasmet 1 iš 5 įmonių tampa kibernetinių nusikaltimų auka. Nukentėti galima ne vien finansiškai – kada programišiai pavagia įmonės duomenis, kuriuos parduoda juodojoje rinkoje, taip pat kada puslapis yra atakuojamas ir tampa nepasiekiamu, o pirkėjai, negalintys prie jo prisijungti, pasirenka konkurentą.
Tai menkina ir įmonės reputaciją, kas taip pat yra labai svarbu sėkmingai dirbančiai įmonei. Kai internetas šiandien yra pasiekiamas visur, kibernetiniai nusikaltėliai dažnai net nesirenka savo taikinių, o paprasčiausiai bando prasibrauti bet kur, kur tik randa spragų. Kadangi tai yra neišvengiama, įmonės tokioms situacijoms privalo ruoštis jau šiandien.
2013 metais UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“, bendradarbiaudama su tarptautiniais ir šalies partneriais, kurie atstovauja teisėsaugos ir teisėtvarkos institucijas, mokslo bendruomenę, verslą ir nevyriausybines organizacijas, tapo viena „Lietuvos kibernetinių nusikaltimų kompetencijų, tyrimų ir švietimo centro“, kuris siekia panaudoti turimas žinias ir mokslo inovacijas visuomenės saugumo iššūkiams spręsti, steigėjų.
Šio centro padedami, siūlome aukšto lygio individualizuotus mokymus kibernetinės saugos tematika tiek privačiam verslui, tiek viešajam sektoriui bei teisėsaugos institucijoms.
Klientai





Mokymai
“Mes esame atsakingi ne vien už tai, ką darome, bet ir už tai, ko nedarome.” Žanas Batistas Moljeras Apie organizacijų socialinę atsakomybę (SA) išsivysčiusiose pasaulio šalyse diskutuojama jau daugiau nei penkiasdešimt metų. Viena gerai žinoma tarptautinė kompanija yra pasakiusi: „SA planą mes tiesiog vadiname „Planas A“, nes plano B nėra“. Lietuvoje ši sąvoka, procesas tik […]
PlačiauĮmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) – tai įmonių ideologija, politika bei praktika, atspindinti tokią įmonių elgseną, kai jos į savo veiklą savanoriškai įtraukia socialinius ir aplinkosaugos klausimus bei santykiuose su visais suinteresuotais visuomenės, verslo ir valdžios atstovais vadovaujasi pagarbos žmogui, visuomenei bei gamtai vertybiniais principais.
Organizacijos labiau gilinasi į tai, kas dar be finansinių paskatinimų, motyvuoja darbuotojus? Kaip tapti patraukliu darbdaviu? Kokius konkurencinius pranašumus galiu įgyti? Kokią žalą aplinkai daro mano vykdoma veikla? Kokį indėlį galiu įnešti į aplinką, visuomenę, kurios ištekliais naudojuosi? Ir begalė kitų klausimų, į kuriuos atsakymą padeda rasti diegiamas SA 8000 standartas.
Standartas SA8000 – etiškos darbdavystės standartas. Tai reikalavimai įmonei, kuri nori nepriklausomo įvertinimo pagalba pademonstruoti socialiai atsakingą požiūrį į darbo sąlygų sudarymą ir palaikymą.
Susiję įrašai
Seimo siūlymas įmonėms viešinti vidutinį darbuotojų darbo užmokestį netenkina tų įmonių, kurios nori slėpti mažą savo konkurencingumą ar didelį žmonių išnaudojimą. Tai Lietuvos įmonėms nėra svetima. Taip LRT RADIJO laidoje „LRT Aktualijų studija“ teigia įmonės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ direktorius Gintas Umbrasas. Naujojo Darbo kodekso projekte numatyta, kad darbdaviai privalės skelbti informaciją apie darbuotojų, išskyrus […]

Socialinės atsakomybės veiklas vykdančios įmonės jau nebeklausia „kam to reikia“, o ieško naujų būdų mažinti neigiamą poveikį aplinkai, vystyti socialinės atsakomybės veiklas, motyvuoti komandą ir kurti teigiamus pokyčius. Trečius metus iš eilės VšĮ „Rūpi“ organizavo konkursą „Verslas atsakingai“, kurio tikslas – dalytis patirtimi, išrinkti ir apdovanoti atsakingiausią Lietuvos įmonę, kuri 2015 metais labiausiai prisidėjo prie […]

Mokymai
Čempionų programa Kompanijos vadovybei ir padalinių / procesų vadovams mokymo programoje pateikiama informacija apie operacinės (veiklos valdymo) strategijos formavimo ir įgyvendinimo principus, apie procesinį veiklos valdymo požiūrį, vertybių, valdymo principų bei metodų derinį, aukščiausių vadovų paskirtį, LSS sistemos funkcionavimo struktūrą ir dalyvių vaidmenis organizacijoje bei daugelį kitų svarbių dalykų, kurie būtini stabiliam, pelningam organizacijos augimui […]
PlačiauLean Six Sigma (LSS) suderina du gerinimo metodus, kurie leidžia darbus padaryti:
– daug geriau (taikant Six Sigma) – KOKYBĖ;
– daug greičiau (taikant Lean principus) – GREITIS;
kartu tai reiškia – darbus padaryti – žemiausiais kaštais.
Pagrindinis LSS sistemos uždavinys – valdyti organizacijos vertės kūrimo procesų ir gaunamų rezultatų svyravimą (variaciją): trukmės svyravimą (variaciją); sąnaudų svyravimą (variaciją); kokybės svyravimą (variaciją). Netinkama vertės kūrimo procesų trukmė bei sąnaudos yra nenaudingos nei savininkams/organizacijai, nei klientams. Trukmė ir sąnaudos turi mažėti. Netinkama kompanijos vertės kūrimo procesų kokybė vargina klientus (tiek išorinius, tiek vidinius). Žema, pažadų neatitinkanti produktų ir paslaugų kokybė griauna kompanijos reputaciją. Klaidos brangiai kainuoja, klaidų taisymas didina sąnaudas. Per didelė kokybė (persistengimas) – taip pat yra netikslinga. Ji didina sąnaudas, kurios neatsiperka bei nepagrįstai augina klientų lūkesčius.
Veiklos Gerinimo tikslas – nuolat didinti organizacijos vertės kūrimo procesų efektyvumą ir produktyvumą, taikant šiam tikslui tinkančius metodus.
Sistemos diegimo/mokymosi etapai:
- LSS ČEMPIONŲ – KOMPANIJOS VADOVYBĖS, PROCESŲ VADOVŲ – MOKYMAI (plačiau skaitykite https://www.ekt.lt/mokymai/lean-six-sigma/ )
- PROCESŲ IR PROBLEMŲ IDENTIFIKAVIMAS;
Etapo rezultatai: identifikuoti procesai; nustatytos galimų problemų sritys ir pradinės hipotezMATAVIMAS; - ANALIZĖ;
Etapo rezultatai: įvertintas organizacijos gebėjimas rinkti reikiamus duomenis; išmatuotas dabartinių veiklos procesų statusas; priimti sprendimai gerinti veiklos efektyvumą. - GERINIMAS;
Etapo rezultatai: surastos procesų tobulinimo galimybės. - STANDARTIZAVIMAS.
Etapo rezultatai: patvirtinta praktika nuolat kartojama bei nuolat gerinama; darbuotojai moka tai daryti, jų elgesys pastiprinamas ir apdovanojamas.
Viso proceso rezultatas – padidintas srauto ir resursų panaudojimo efektyvumas t.y.:
- Sumažinta procesų ciklo trukmė;
- Sumažinti procesų kaštai/nuostoliai;
- Sumažinti procesų ir jų rezultatų svyravimai;
- Pagerinta produktų ir paslaugų kokybė;
- Pagreitintas naujų produktų/paslaugų kūrimas;
- Pagreitintas ataskaitų pateikimas;
- Padidintas veiklos prognozių tikslumas.