2011 m. rugsėjo 9 dienos dienraščio „Verslo žinios“ viršelio temoje publikuojamas A. Šerėnaitės straipsnis „Lojalumas ir nuolaidos“, kuriame EKT grupės sertifikuotas vadybos konsultantas, mažmeninės prekybos ekspertas Justas Gavėnas dalinasi savo nuomone apie itin populiarias Lietuvoje lojalumo programas, kurios paremtos pirkėjų viliojimu nuolaidomis. J.Gavėno nuomone, tai yra blogai verslui, nes nukenčia pelningumas ir po kiek laiko nebelieka lėšų modernizuoti parduotuvę ir kurti pridėtinę vertę. Ką tokiu atveju reiktų daryti? EKT grupės konsultantas turi puikų receptą prekybininkams, kaip įgyti vartotojų pasitikėjimą ir tapti rinkos lyderiais.
Koks tai receptas, skaitykite straipsnyje čia:
Lojalumas ir nuolaidos I dalis.jpg (703.8 Kb)
Lojalumas ir nuolaidos II dalis.jpg (985.2 Kb)
Lojalumas ir nuolaidos III dalis.jpg (133.6 Kb)