Gruodžio 19,2011

Lojalūs pirkėjai: 7 mitai, atgiję per Kalėdas

2011 m. gruodžio 19 dienos  dienraštyje „Verslo žinios“ laiškai redakcijai skiltyje UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ sertifikuotas vadybos konsultantas Justas Gavėnas teigia, kad nors verslo gudrybių lietuviai mokosi daugiau nei dvidešimt metų, tačiau daug jo veikimo modelių dar yra formalūs arba į juos susidaręs neteisingas požiūris. Vienas iš jų – supratimas, kas tai yra lojalus klientas. Čia gajūs mitai, kurie itin smarkiai atgyja stebuklingu kalėdinės prekybos laikotarpiu.

J.Gavėnas išskyrė septynis mitus:

1 Mitas. Lojalus klientas yra tik tas, kuris nuolat lankosi ir perka.

2 Mitas. Lojalumo kortelė padaro pirkėją lojaliu.

3 Mitas. Lojalumo kortelės skirtos suteikti nuolaidą.

4 Mitas. Lojalumo programos tinka visiems pirkėjams ir pačios savaime motyvuoja klientus.

5 Mitas. Technologija –  svarbiausias įrankis lojalumo programoje.

6 Mitas. Lojalumo kortelės turi suteikti vienodas galimybes tiek „seniems“, tiek ir naujiems klientams.

7 Mitas. Lojalumo kortelės turi būti nemokamos.

Išsamiau apie mitus skaitykite straipsnyje čia:  Lojalus pirkejai 7 mitai, atgije per Kaledas.pdf (1701.2 Kb).