Kaina | 69 € |
Miestas | Nuotoliniai |
Programos tikslas: Kritinių pokalbių ir konfrontacijų valdymo žinios, gebėjimai ir praktiniai įgūdžiai, kuriant abipuse pagarba, atvirumu bei pasitikėjimu grįstus ilgalaikius santykius su klientais, kolegomis, partneriais. Mokymų programa: Kritinis pokalbis: grėsmė ar galimybė? Tipinės žmonių reakcijos kritinio pokalbio metu: kodėl elgiamės taip, kad konfliktas tik gilėja? Kritinio pokalbio valdymas: sėkmingo pokalbio pagrindas – gebėjimas sukurti ir […]
Registracija PlačiauKaina | 59 € |
Miestas | Nuotolis |
Programos tikslas: Užtikrinti, kad socialines paslaugas klientams ir jų artimiesiems tiesiogiai teikiantys, juos aptarnaujantys ir su jais bendraujantys darbuotojai žinotų ir laikytųsi teisinių asmens duomenų apsaugos reikalavimų, užtikrintų jautrių duomenų privatumą ir prisidėtų prie duomenų pažeidimų rizikos socialinių paslaugų srityje mažinimo. Mokymus veda: lektorė, teisininkė praktikė Raimonda JOSKAUDIENĖ. Programos mokymo planas (8 […]
Registracija PlačiauKaina | 69 € |
Miestas | Nuotoliniai |
Socialinį darbą dirbantys specialistai dažnai vienu metu turi teikti paslaugas keliems klientams ar jų šeimų nariams, jie turi mokėti veiksmingai planuoti savo laiką tam, kad: – Skirtų pakankamai laiko ir dėmesio kiekvienam klientui. Tai ir individualūs susitikimai, šeimos narių konsultavimas ir bendruomenės poreikius atitinkanti veikla. – Tinkamai reaguotų kritinių situacijų metu. Socialinį darbą dirbantys asmenys […]
Registracija PlačiauKaina | 69 € |
Miestas | Nuotoliniai |
Tikslas: Gilinti socialinių darbuotojų teorines žinias bei tobulinti praktinius įgūdžius konsultavimo procese, teikiant socialines paslaugas. Programos mokymo planas: Eil. Nr. Temos pavadinimas Mokymosi valandos teorinės praktinės iš viso 1. Pirmas susitikimas. Kontakto su klientu užmezgimas. 1 1 2 2. Klausymasis, klausimai, nežodinė kalba, konfrontacija, palaikymas. 1 1 2 3. Nuostatos: klientas-problema ar klientas, […]
Registracija PlačiauKaina | 69 € |
Miestas | Nuotoliniai |
Mokymų programa: Įtampa, stresas darbe ir darbo su klientais specifika socialinio darbo sferoje. Perdegimo prevencija. Buvimo ir darymo „režimai“. Ką galime daryti, ir ko galime nedaryti? Pasirūpinimas savimi. Įsitikinimai apie save, kitus bei gyvenimą apskritai. Pasitikėjimas. Dėmesio valdymas ir sąmoningumas. Relaksacijai skirtos praktikos. Atjauta sau. Sveikatos specialistai, į kuriuos galime kreiptis, ir savarankiškas pasirūpinimas savimi. […]
Registracija PlačiauKaina | 69 € |
Miestas | Nuotoliniai |
Mokymų programa: Klientų aptarnavimo standartai, efektyvumas ir specifika socialiniame darbe. Jų taikymo galimybės bendraujant su neadekvačiai reaguojančiais asmenimis. Kas yra neadekvatumas, neadekvatus elgesys, būsena? Atvejai, kai mes patys reaguojame nepakankamai adekvačiai. Kaip elgtis susidūrus su neadekvatumo atveju, kuomet klientas reaguoja (mąsto, kalba, elgiasi) neadekvačiai tam tikroje situacijoje? Kito asmens būsenos ir elgesio valdymas. Bendrieji ir […]
Registracija PlačiauEfektyvus institucijos atstovavimas
Sveikatos priežiūros specialistams
Pardavimai, klientų aptarnavimas
Komandos formavimo renginiai ir mokymai
Vadovavimas ir lyderystė
Asmeninis augimas
Duomenų (kibernetinė) sauga
Standartai
LEAN ir 6 Sigma
QPR programinės įrangos mokymai
Socialinio darbo praktiniai aspektai
- Produktyvus darbo laiko planavimas ir veiklos prioritetų nustatymas. SD20240430
- Agresyvaus klientų elgesio prevencija ir kontrolė dirbant socialinį darbą. SD20240428
- Atvejo vadybos taikymas socialinę riziką patiriantiems asmenims (žalingai vartojantiems ar turintiems priklausomybę). SD20240392
- Socialinio darbo praktika: vaikų, paauglių pozityvaus elgesio skatinimas. SD20210243
Socialinio darbuotojo emocinė gerovė
- Socialinio darbuotojo kasdienybė: įtampa, nerimas ir perdegimas darbe. Suprasti, kas vyksta ir mokytis tai valdyti. SD20230321
- Kritiniai pokalbiai ir konfrontacijos socialiniame darbe. SD20220294
- Kaip bendrauti dirbant socialinį darbą su neadekvačiai (dėl ligos arba kitų priežasčių) reaguojančiais klientais. SD20230339
Socialinio darbuotojo teisinis pasirengimas
- Asmens duomenų apsauga ir jos teisinio reglamentavimo principai dirbantiems socialinių paslaugų sektoriuje. SD20240431
- Paveldėjimo teisės pagrindai. SD20220258
- Aktualiausi teisės aktai, jų taikymo praktika socialiniame darbe. SD20220293
- Mobingas darbe – atpažinimas, užkardymas, atsakomybė. SD20220266