2024 m. gruodžio 11 d. „Konsultavimo įgūdžių tobulinimas, teikiant socialines paslaugas”. Programos kodas: SD20240418
Tikslas: Gilinti socialinių darbuotojų teorines žinias bei tobulinti praktinius įgūdžius konsultavimo procese, teikiant socialines paslaugas.
Programos mokymo planas:
Eil. Nr. | Temos pavadinimas | Mokymosi valandos | ||
teorinės | praktinės | iš viso | ||
1. | Pirmas susitikimas. Kontakto su klientu užmezgimas. | 1 | 1 | 2 |
2. | Klausymasis, klausimai, nežodinė kalba, konfrontacija, palaikymas. | 1 | 1 | 2 |
3. | Nuostatos: klientas-problema ar klientas, turintis problemų. Socialinio darbuotojo ir kliento ribos. | 1 | 1 | 2 |
4. | Psichologiniai žaidimai ir manipuliacijos: kaip nepakliūti į jų pinkles? | 1 | 1 | 2 |
Iš viso: | 4 | 4 | 4 |
Išklausęs mokymus pagal Programą asmuo žinos:
- Pirminio kontakto su klientu užmezgimo ypatumus.
- Gero klausytojo vaidmens svarbą ir gebėjimus.
- Atvirų klausimų formulavimo taisykles.
- Nuostatas, kurios trukdo socialiniame darbe.
- Ribų nustatymo tarp darbuotojo ir kliento svarbą.
- Populiariausius psichologinius žaidimus ir psichologines manipuliacijas.
Išklausęs mokymus pagal Programą asmuo gebės:
- Užmegzti palankų pirminį kontaktą su klientu.
- Identifikuoti kliento poreikius.
- Įsisąmoninti asmenines nuostatas.
- Nustatyti tarpusavio pagarba paremtas ribas su klientu, pasiskirstant atsakomybėmis.
- Identifikuoti psichologinius žaidimus ir tikruosius kliento poreikius.
Darnios socialinės raidos vadovė, lektorė – psichologė Jūratė Griciūtė
- 15+ metai suaugusiųjų mokymų patirtis.
- 10+ metų projektų ir mokymų socialinių paslaugų sektoriuje patirtis.
- 10+ metų individualios ir grupinių psichologinio konsultavimo patirtis.