Spalio 29,2024
Efektyvios derybos pardavimuose
Ar kada nors susimąstėte, kodėl kai kurios derybos klostosi sklandžiai, o kitos virsta įtemptomis kovomis? Kodėl su vienais partneriais greitai randate bendrą kalbą, o su kitais nuolat atsiduriate aklavietėje? Visa tai slypi ne tik sėkmingame pasiruošime, bet ir giliame derybų proceso suvokime.Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų derybiniai rezultatai, jei galėtumėte kiekvieną kartą tiksliai pasiruošti ir pritaikyti […]
Plačiau
Spalio 18,2024
Proaktyvus pardavimas: nuo chaoso prie sistemos
Sėkmingas pardavimas nėra atsitiktinumas – tai logiškas algoritmas, kurį galima perprasti ir pritaikyti įvairioms sritims. Mokymuose kalbėsime apie elgseną kuriančia pardavimus, laužysime mitus ir analizuosime visą pardavimo procesą: nuo pasiruošimo iki sėkmingo sandorio. Daug dėmesio skirsime užduotims, kurios padeda suformuoti pardavėjo įgūdžius ir veiksmų logiką. Mokymai skirti: pardavėjams ir vadovams, aktyviai parduodantiems B2B ir B2C; specialistams, kuriems […]
Plačiau
Balandžio 01,2020
Motyvacija veikti
Motyvacija psichologijoje, vadyboje ir etologijoje – visus organizmo veiksmus skatinanti jėga. Kaip ją atrasti ir įdarbinti: 3 paprasti ir žemiški mechanizmai, kaip padėti sau sklandžiau judėti į priekį, PROaktyviai reaguoti ir įtakoti aplinkybes, bei džiaugtis gyvenimų ir asmeniniais rezultatais. Mokymų tikslinė grupė – mokymai skirti tiems, kas jaučia nerimą savo veikloje, kam nuolat pritrūksta vidinės […]
Plačiau
Balandžio 04,2019
Prieštaravimų įveika ir 14 kalbos raktų, spartinančių pardavimo procesą
Ir, rodos, pardavimų tema jau seniai išsemta… Tačiau, ir šiandien dažnas vadybininkas daro klaidas, dėl kurių praranda klientus arba nesudaro pelningų sandorių. Viena iš dažnų klaidų – įtaigaus bendravimo stoka ir nepakankami prieštaravimų pašalinimo įgūdžiai. Kaip dažnai iš klientų girdite „NE“ ar „man reikia pagalvoti“? Kodėl klientas negirdi Jūsų argumentų? Kaip tinkamai „prisibelsti“ iki kliento, […]
Plačiau
Sausio 02,2019
Profesionalios derybos
Mokymai skirti norintiems tapti stipresniais derybininkais. Praktinių mokymų metu dalyviai supras ir išmoks valdyti derybų procesą, žinos, kaip identifikuoti ir vesti derybas su skirtingo derybinio profilio klientais, išmoks taikyti ir pasinaudoti tinkamais derybiniais metodais.
Plačiau
Balandžio 21,2016
Klientų aptarnavimas
Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo. Tačiau, ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar interesantas liks patenkintas, ar grįš pas mus su dar didesnėmis problemomis ir dar konfliktiškai nusiteikęs, ar vertins mūsų profesionalumą ir bus linkęs bendradarbiauti. Mokymų metu Jūs susipažinsite su: svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas; klientų segmentavimas ir proporcijos; būtini […]
Plačiau
Balandžio 21,2016
Klientų aptarnavimas ir pardavimai telefonu
Ko tikimės mes skambindami klientui? Ko tikisi klientas išgirdęs mūsų „Laba diena, Jums skambina…“ kaip suderinti lūkesčius ir pasiekti pokalbio tikslą? Šio seminaro metu ir bus siekiama rasti konkrečiai kompanijai tinkamą telefoninių pokalbių organizavimo būdą, padėti darbuotojams geriau suprasti kaip tai daryti ir asmeniškai tobulintis. Kalbat telefonu svarbu atminti, kad klientai „piešia“ kompanijos portretą mintyse ir […]
Plačiau