2012 m. vasario 16 dienos dienraščio „Verslo žinios“ paskutiniajame puslapyje rašoma, kad prekybininkai imasi įvairių gudrybių, norint paskatinti pirkėją kuo ilgiau pasilikti parduotuvėje, pvz. įvairi muzika, aromatai ir t.t. Išmoningai veikia ir IKEA, mat pirkėjai parduotuvėje tiesiog pasiklysta. Pažymimas kelias, kuriuo eidami pirkėjai prisirenka daug neplanuotų prekių, todėl apie 60 proc. pirkimų IKEA yra spontaniški. UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ sertifikuoto vadybos konsultanto Justo Gavėno nuomone, šis būdas tinka tik tuomet, kai pati parduotuvė yra traukos vieta. Bet sukelia nepasitenkinimą, kai žmogus ieško konkrečios prekės ir, jos ieškodamas, turi grįžti visą kelią atgal. Kita vertus, IKEA turi pakankamai pranašumų, kad suveiktų šitas apsipirkimo modelis. Taigi, IKEA atėjimas į Lietuvą 2013 metais nustatys gana naują mažmeninės prekybos standartą.
Išsamiau skaitykite straipsnyje čia: Prekybininku menas – islaikyti pirkeja ir paskatinti ji pirkti.pdf (2279.8 Kb)