Spalio 12,2015

Pardavimai optikos salonuose

A.Gruodis-EKT-mazKviečiame registruotis į  lapkričio 10-11 d. vyksiančius atvirus, optikos pardavėjų mokymus. Mokymus veda Audrius Gruodis, UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ (EKT) lektorius, didžiausią Lietuvoje optikos pardavėjų mokymo patirtį turintis pardavimų praktikas.

Specializuotuose optikos pardavėjų mokymuose Jūs:

• Dalyvausite didžiausią Lietuvoje optikos pardavėjų mokymo patirtį turinčio, pardavimų praktiko Audriaus Gruodžio vedamuose mokymuose.
• Mokysitės ir nagrinėsite tik optikos pardavimams aktualią medžiagą ir praktikai tinkamiausius metodus.
• Nagrinėsite daug pavyzdžių iš tarptautinės ir Lietuvos optikos pardavimo praktikos.
• Išvengsite Jums neaktualios informacijos srauto ir gausite atsakymus į Jums reikalingus klausimus.
• Grupėse dirbsite su optikos pardavimų specialistais, todėl galėsite keistis patirtimi bei lengvai atrasti bendrų klausimų.
• Žinias išbandysite ir įsiminsite praktiniuose užsiėmimuose ir filmavimuose, užuot klausę teorinių paskaitų.

Untitled

Mokymų temos:

  • Įvadas. Susipažinimas. Kaip mes parduodame dabar: koks pardavimo modelis yra mūsų galvose ir koks realiai vyksta? Kaip jį sukūrėme patys? Kokie klausimai atsiranda dirbant ir kas neramina? Kas padeda parduoti? Praktinė užduotis. Diskusija grupėse, rezultatų apibendrinimas.
  • Kas veikia mano elgseną vienu ar kitu atveju bendraujant su klientu (ne pirkėju): kas įtakoja pardavimus? Mąstymo kategorijos. Kliento elgesys. Mano reakcijos. Neatpažįstamos reakcijos. Nuostatų atpažinimas ir keitimas. Nuostatų priėmimas. Savęs vertinimo svarba. Praktinė užduotis.
  • Kliento lūkesčiai, mano elgesio formavimas: Forma – turinys. Mokytis reaguoti ir veikti. Kaip atsiriboti nuo nenaudingų nuostatų? Kaip veikti naudingai įvairiose situacijose? Konfliktas ir jo valdymas. Praktinė užduotis.
  • Patarimai ir gudrybės. Elgesio technikos. Nuo pasisveikinimo iki išlydėjimo. Nuo sudominimo iki veidrodžio. Nuo patarimo iki konsultavimo.
  • Produkto, paslaugos nagrinėjimas. Kokie yra prekės, paslaugos privalumai ir trūkumai? Kaip jie veikia pardavimo procese?
  • Nuolaidos. Kaip elgtis, kai klientas prašo nuolaidos? Kokios gali būti nuolaidų taikymo taisyklės. Kaip „parduoti“ nuolaidą?
  • Antrinis pardavimas. Kaip didinti vidutinio čekio vertę? Kokios priemonės ir resursai slypi įmonės viduje ir kaip tai pateikti teisingai, kad nebūtume įkyrūs siūlytojai?
  • Praktinė užduotis. Video filmavimas. Situacijų sukūrimas, video filmavimas. Kaip vengti „šablono“? Kaip pasiruošti darbui su klientu? Būtini veiksmai. Video situacijų analizė, apibendrinimas. Papildomų resursų ieškojimas ir išbandymas.
  • „Pardavimo schema“ – kaip ja naudotis: Kas veikia klientą teigiamai ir neigiamai? Ką darome kiekvieno etapo metu? Kokiu tikslu tai darome? Kaip skiriasi tikėtinas rezultatas kiekvieno etapo metu nuo realaus? Kaip teisingai formuluoti sau užduotis kiekvieno etapo metu? Kaip išvengti „šablono“? Praktinė užduotis.
  • Susisteminimas – „PARDAVIMO ANATOMIJA“ Tikroji pardavimo schema. Ką mes darome intuityviai ir kas tinka, netinka geram rezultatui? Kaip ir kodėl ja lengva naudotis praktikoje? Realūs žingsniai pardavimuose. Seminaro aptarimas.
Untitled

Interneto seminaras – A. Gruodis: „Mažieji prekybininkai: kaip susikurti konkurencinį pranašumą?“

Data ir vieta:

2015 m. lapkričio 10-11 d., viešbutis „Panorama“ (Sodų g. 14), Vilnius.
Mokymų pradžia – 9 val., pabaiga – 17 val.
Mokymų kaina (už dviejų dienų mokymus):

  • Ankstyvoji registracija: 349 Eur. (PVM 0%) iki 2015-11-03 (imtinai);
  • Įprastinė kaina: 369 Eur (PVM 0%);
  • 3 ir daugiau dalyvių: 349 Eur. (PVM 0%) asmeniui.

Susisiekite:

EKT mokymų centras, GSM: +370 655 52135, el. paštas sigute@ekt.lt

Visas mūsų mokymų programas rasite www.ektmokymai.lt