Pavasariui artėjant sporto klubuose tampa ankšta. Žiemos pakoreguotas kūno linijas skubama taisyti sportu ir dietomis. Šia proga siūlome skaitytojams drauge panarstyti sporto klubų verslo užkulisius ir užduoti rūpimus klausimus “Impuls” sporto ir sveikatingumo klubų tinklo vadovui Vidmantui Šiugždiniui.
Mūsų pašnekovas pokalbyje atskleidžia savo įžvalgas į šiuos ir daugelį kitų klausimų:
Ar Lietuvos gyventojai mėgsta aktyviai leisti laisvalaikį sportuodami sporto klubuose?
Ar Lietuvos gyventojai turi pakankamai sportui ir aktyviai fizinei veiklai tinkamų vietų?
Kaip Lietuva atrodo palyginus su kaimyninėmis valstybėmis Estija ar Latvija? Kaip – palyginus su vakarų Europos valstybėmis?
Ar per pastaruosius keletą metų galima būtų teigti, kad šioje srityje pasikeitė vartotojų elgsena, įpročiai?
Kaip vartotojas pasirenka sporto klubą? Kokie veiksniai turi lemiamos įtakos pasirinkimui?
Kaip galima apibūdinti tipinį sporto klubo lankytoją Vilniuje ar Kaune?
Kaip matuojamas klubo veiklos efektyvumas?
Ar sporto klubų veikloje jaučiamos populiarumo bangos, ateinančios po olimpinių žaidynių ar čempionatų?
Malonaus skaitymo!
EKT Vadybos įžvalgas #48 pdf formatu rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_48