Lietuvos banko balandžio mėn. vykdyta įmonių vadovų apklausa rodo, kad tik apie 10 proc. visų verslo paraiškų dėl finansavimo bankuose yra atmetamos. Bankai, savo ruožtu, sako, jog yra pasirengę finansuoti įmonių investicinius projektus ir paskolų verslui trūkumo nėra. Lietuvos banko duomenimis per 5 šių metų mėnesius komerciniai bankai Lietuvoje suteikė naujų verslo paskolų už 1,24 […]
Plačiau2012 m. pavasarį vadybos ir konsultacijų bendrovės „Hay Group“ atliktas pasaulinis įmonių tyrimas „Naujos kartos žmogiškųjų išteklių valdymas“ („Next Generation HR“) parodė, kad per pastaruosius metus personalo srityje dirbantys žmonės padarė nemažą pažangą. Jie pradėjo profesionaliau naudotis įvairia faktine medžiaga (tyrimais, apžvalgomis, tendencijomis), taikyti sudėtingesnius įrankius. Tačiau jame atsiskleidė ir silpnoji vieta: didžioji dalis žmogiškųjų […]
PlačiauVisą gegužės mėnesį šventusi vienerių metų gimtadienį populiariausia interneto televizija Lietuvoje „TV3 Play“ nepaliauja džiuginti savo žiūrovų. Balandžio 3 – iąją „Gemius S.A.“ išplatintos interneto vartotojų tyrimo ataskaitos duomenimis „TV3 Play“ patenka į didžiųjų televizijų internete Baltijos šalyse sąrašą. Tyrimas parodė, kad 17.30 – 22.00 val. televizija internete populiarumu pranoksta net populiariausius socialinius tinklus, el. […]
PlačiauŠių metų pradžioje, susumavus 2011 m. parduotų naujų automobilių skaičius, paaiškėjo, kad visose Baltijos valstybėse rinka gana sparčiai paaugo. Lietuvoje, remiantis Autotyrimų duomenimis, naujų automobilių rinka 2011 m. išaugo 69%.
PlačiauŠiais metais UAB „Sveiki produktai“ švenčia savo 5 – erių metų jubiliejų. Kol vieni atsargiai tebevertina ekologiškų prekių rinkos potencialą, kiti stačia galva neria į prekybos verslą. UAB “Sveiki produktai“ – tai didžiausias ekologiškų ir natūralių produktų – maisto, kosmetikos, higienos bei švaros prekių – prekybos tinklas Lietuvoje, valdantis 11 parduotuvių su daugiau nei 1.000 […]
Plačiau„Debesų kompiuterijos“ sprendimai šiais laikais jau niekieno nestebina. Ekspertai prognozuoja, kad ilgalaikėje perspektyvoje vis daugiau veiklos bus perkeliama į „debesis“. Verslo įmonės pirmosios suuodė ir pajuto šių sprendimų naudą, tuo tarpu viešojo sektoriaus institucijos, švietimo įstaigos ir daugelis kitų paslaugas teikiančių organizacijų dar turi didelį potencialą ieškoti efektyvumo sprendimų neignoruodamos kliento poreikių.
PlačiauPlataus vartojimo, kasdieninių prekių rinka įdomi tuo, kad jos dalyviais esame visi: vieni kaip gamintojai, kiti kaip prekybininkai, na o kiekvienas iš mūsų kaip pirkėjas. Visi susiduriame su specializuotų ir nespecializuotų parduotuvių gausa, nuolat plečiamu gamintojų produkcijos asortimentu bei įvairiomis reklamos ir pardavimų skatinimo priemonėmis.
Plačiau