QPR MODELIŲ ADMINISTRAVIMO PASLAUGA
PASLAUGOS ĮGYVENDINIMUI NAUDOJAMAS QPR MODULIS: QPR Metrics, QPR ProcessDesigner, QPR Portal
Įvairiapusė QPR programinės įrangos, sukurtų modelių administravimo paslauga, neatitikimų šalinimas ir nuolatinė priežiūra užtikrinanti, kad sukurti QPR modeliai visada bus aktualūs, visiems vartotojams prieinami, o paslauga suteikiama efektyviai ir per trumpiausią laiką, kreipiantis vienu adresu.
Organizacijos darbuotojams daugiau nereikėtų rūpintis modelių atnaujinimo klausimais. Apie problemas ir gedimus būtų galima pranešti telefonu ar elektroniniu paštu. Neatitikimai būtų šalinami tiek nuotoliniu būdu, tiek ir atvykstant į vietą.
REZULTATAI:
- Pašalinti QPR programinės įrangos vartotojų prieigos prie sukurtų modelių trikdžiai;
- Naujų QPR vartotojų įvedimas, vartotojų teisių nustatymas;
- Pagal poreikį, esamus pokyčius atnaujinti QPR modeliai;
- Esant poreikiui atnaujinta organizacinė, dokumentų, darbuotojų atsakomybių struktūra QPR modeliuose;
- Šalinami techniniai QPR modelių neatitikimai;
- Rekomendacijos QPR modelių tobulinimui;
- Kiti kliento nurodyti, būtini QPR modelių atnaujinimo darbai.
NAUDA:
- Užtikrinamas modelių aktualumas;
- Greitai pašalinami neatitikimai;
- Darbuotojams priskirtas QPR IMS administravimo funkcijos atliekamos išorės eksperto.
QPR MODELIŲ IR QPR PORTAL VYSTYMO PASLAUGA
PASLAUGOS ĮGYVENDINIMUI NAUDOJAMAS QPR MODULIS: QPR Metrics, QPR ProcessDesigner, QPR Portal
Įvairiapusė QPR Portalo, sukurtų modelių vystymo paslauga ir nuolatinė priežiūra užtikrinanti, kad sukurti QPR modeliai visada bus aktualūs, visiems vartotojams prieinami, o paslauga suteikiama efektyviai ir per trumpiausią laiką, kreipiantis vienu adresu. Be to, QPR Portal‘as pritaikomas pagal organizacijos stilių, sukuriamos kiekvienam QPR vartotojui individualios procesų ir rodiklių analizės formos, priminimai, el. pranešimai ir greitosios nuorodos į aktualią informaciją.
Organizacijos darbuotojams daugiau nereikėtų rūpintis modelių atnaujinimo ir QPR Portalo vystymo klausimais. Apie problemas ir gedimus, poreikius būtų galima pranešti telefonu ar elektroniniu paštu. Atnaujinimai atliekami tiek nuotoliniu būdu, tiek ir atvykstant į vietą.
REZULTATAI:
- QPR Portalo pritaikymas pagal organizacijos stilių;
- QPR Portalo skirtuko „Mano turinys“ sukūrimas pagal kiekvieno vartotojo poreikius ir atsakomybes;
- Procesų modelio analizės formų sukūrimas pagal poreikį;
- Rodiklių modelio analizės formų sukūrimas pagal poreikį;
- Priminimų, el. pranešimų sukūrimas apie rodiklių vykdymą kiekvienam vartotojui individualiai;
- bukletų sukūrimas kiekvienam vartotojui individualiai;
- Strategijos žemėlapių sukūrimas;
- Kiti kliento nurodyti, QPR modelių vystymo darbai.
NAUDA:
- Vystomi QPR IMS programoje sukurti modeliai;
- Išnaudojamas QPR IMS funkcionalumas;
- Sukuriamos individualios, kiekvienam vartotojui pagal poreikius pritaikytos analizės formos;
- Kiekvienam organizacijos QPR vartotojui sukuriama asmeninė prieiga į QPR Portal’ą;
- Užtikrinama, kad kiekvienas atsakingas darbuotojas nustatytu periodiškumu gautų valdymo informaciją į el. paštą ir priminimus QPR Portal’e.