Balandžio 02,2012

VĮ #12: Kūryba marketingo veikloje: smulki vs. smulkiai mąstanti įmonė

Kviečiame Jus pasigilinti į marketingo veiklą, reklamos ir kūrybinius sprendimus. Kūrybinės agentūros TBWAVilnius direktorė Agnė Dulskienė supažindina Jus su savo įžvalgomis, susijusiomis su marketingo veiklos efektyvumu.

EKT Vadybos įžvalgose #12 rasite atsakymus į tokius klausimus kaip:

  • Kokie pagrindiniai skirtumai tarp reklamos ir kūrybinių agentūrų?
  • Kokios pagrindinės tendencijos vyksta Lietuvoje marketingo kanaluose, reklamoje, kūrybiniuose sprendimuose?
  • Kokia marketingo veiklos efektyvumo formulė?
  • Ką turi žinoti potencialūs reklamos ir kūrybinių sprendimų užsakovai, kreipdamiesi į agentūras?
  • Kokias pagrindines reklamdavių marketingo klaidas ir jų pasekmes išskiria p. Dulskienė?
  • Į kokius 3 svarbiausius klausimus turi sau atsakyti smulkus ir vidutinis verslas Lietuvoje prieš pradėdamas vystyti marketingo veiklą ir / ar reklamines kampanijas?
  • Ar skiriasi marketingo veiklos ir marketingo kanalų efektyvumas didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei periferinėse teritorijose?
  • Kaip išmatuoti kūrybinio sprendimo potencialą, t. y. kaip įvertinti ar tai, ką siūlo marketingo specialistai / kūrybinės agentūros bus sėkminga?
  • Kokios TBWA reklaminės kampanijos yra ryškiausios ir sėkmingiausios?
  • Kas įkvepia TBWAVilnius agentūros žmones ieškoti netradicinių sprendimų?
  • Kokius „namų darbus“ turi pasidaryti įmonė, prieš kreipdamasi į reklamos agentūras?

EKT Vadybos įžvalgą #12 rasite čia: EKT Vadybos izvalgos 12

Nuoširdžiai laukiame Jūsų atsiliepimų, komentarų, kritikos ir pasiūlymų. Jei norite suteikti mums grįžtamąjį ryšį apie šią iniciatyvą, maloniai prašome rašyti el. paštu justas###ekt.lt arba skambinti +37068537666.