Visą gegužės mėnesį šventusi vienerių metų gimtadienį populiariausia interneto televizija Lietuvoje „TV3 Play“ nepaliauja džiuginti savo žiūrovų. Balandžio 3 – iąją „Gemius S.A.“ išplatintos interneto vartotojų tyrimo ataskaitos duomenimis „TV3 Play“ patenka į didžiųjų televizijų internete Baltijos šalyse sąrašą. Tyrimas parodė, kad 17.30 – 22.00 val. televizija internete populiarumu pranoksta net populiariausius socialinius tinklus, el. paštą, naujienų portalus, radiją internete ir kt. Netiesiogiai rodomos laidos televizijoje internete atsiduria iš karto po eterio, o tiesiogiai transliuojamos – kitą dieną po eterio.
Ši sėkmės istorija įkvėpė mus sužinoti daugiau apie televizijos internete „TV3 Play“ užkulisius ir atsiradimo aplinkybes bei naujas atsiveriančias galimybes ne tik žiūrovams, bet ir reklamdaviams. Faktai iliustruoja, kad žiniasklaidos rinkoje kartu stebime naują fenomeną – interneto lankytojų dėmesio internete istorijos perrašymą. EKT Vadybos įžvalgose #25 UAB „Tele – 3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė dalijasi su Jumis savo įžvalgomis, susijusiomis su televizijos internete plėtra. Šiame interviu sertifikuotas vadybos konsultantas, EKT verslo plėtros vadovas Justas Gavėnas klausia:
– Kokios aplinkybės lėmė „TV3 Play“ atsiradimą? Ar tai TV3 grupės savininkų iniciatyva, o gal pati idėja, kilusi Lietuvoje?
– Koks yra „TV3 Play“ tikslas? Ar jis tiesiog papildo TV3 kanalą, ar labiau skirtas nespėjusiems pažiūrėti?
– Kaip p. Laura vertina “TV3 Play“ projektą balais nuo 1 iki 10 ir kodėl?
– Kas yra tikslinė “TV3 Play“ auditorija? Ar reali auditorija ir svetainės lankytojai atitinka suplanuotąją auditoriją? Jei ne, tai kodėl?
– Kokiais pasiekimais galima pasigirti nuo šio projekto starto?
– Kokias tendencijas, susijusias su vartotojų įpročiais internete, galima būtų išskirti?
– Kokie vartotojų įpročiai nustebino? Kokios prielaidos nepasiteisino?
– Kokias papildomas galimybes suteikia “TV3 Play“ reklamdaviams?
– Ar tokio pobūdžio projektams, kaip “TV3 Play“, yra taikomi investicijų atsipirkimo skaičiavimo metodai? Jei taip, ar sudėtinga buvo įtikinti vadovybę / savininkus surizikuoti su šia iniciatyva Lietuvoje?
– Ar buvo planas B tam atvejui, jei “TV3 Play“ nebūtų pateisinęs lūkesčių? Koks jis?
– Kiek svarbi buvo savireklama ir interneto lankytojų srauto pritraukimas savireklamos būdu?
– Kokie “TV3 Play“ planai ateičiai? Kuo toliau bus stebinami žiūrovai?
EKT Vadybos įžvalgos #25 rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_25