Europos Komisijos paskelbtoje naujoje ataskaitoje teigiama, kad daugumoje Europos šalių verslumo ugdymas remiamas vis labiau.
Aštuonios šalys (Danija, Estija, Lietuva, Nyderlandai, Švedija, Norvegija, Velsas ir Belgijos Flandrijos regionas) jau pradėjo įgyvendinti konkrečias strategijas, kuriomis remiamas verslumo ugdymas, o 13 kitų šalių (Austrija, Bulgarija, Čekija, Suomija, Graikija, Vengrija, Islandija, Lichtenšteinas, Lenkija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Turkija) verslumo ugdymą yra įtraukusios į nacionalines mokymosi visą gyvenimą, jaunimo ar ekonomikos augimo strategijas.
Pusė Europos šalių vykdo švietimo reformas, į kurias įtrauktas ir verslumo ugdymo stiprinimas. Tyrime, kurį atlikus parengta ataskaita „Verslumo ugdymas Europos mokyklose“ (angl. Entrepreneurship Education at School in Europe), dalyvavo 31 Europos šalis ir penki regionai.
Lietuvoje verslumo ugdymui taip pat skiriama nemažai dėmesio, tad šį kartą kalbiname apie būsimus Lietuvos verslo lyderius kalbamės su Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos ekonomikos mokytoja metodininke Edita Kondrašoviene.
EKT Vadybos įžvalgose #35 p. Kondrašovienė atskleidžia verslių, gabių ir raštingų lyderių ugdymo subtilybes. Interviu rasite atsakymus į tokius klausimus kaip:
- Kodėl ekonomistė nusprendė dirbti mokykloje?
- Kokie Junior Achievement programos tikslai ir kaip jie įgyvendinami?
- Kokius didžiausius pasiekimus gali įvardinti p. Kondrašovienė, kuriant moksleivių mokomąsias bendroves?
- Kada ir kaip gimė idėja rengti projektą ” Verslumo ugdymas – galimybė gabių mokinių saviraiškai“? Kuo šis projektas skiriasi nuo kitų, verslumą skatinančių projektų?
- Kokie ir kodėl buvo pasirinkti mokomieji dalykai?
- Ar bus tęsiamas verslumo ugdymo projektas Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijoje ir kodėl?
EKT Vadybos įžvalgos #35 rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_35
Malonaus skaitymo!