2012 m. lapkričio 19 d. dienraščio “Verslo žinios” Astos Šerėnaitės straipsnyje “Skirtumas tarp pigios ir pigiausios prekės tirpsta” informuojama, kad prekybos tinklas “Rimi” sutelkia jėgas į vieną prekės ženklą.
Pasak dienraščio “Verslo žinios“, “didelė nuolaidų pasiūla naikina skirtumus tarp įprastų ir mažų kainų parduotuvių, pažymi mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“. Bendrovė nusprendė uždaryti visas 13 Lietuvoje valdytų žemų kainų „Supernetto“ parduotuvių, dalis jų gruodį duris atvers ir dirbs jau su vienu – „Rimi“ – prekės ženklu”.
Justo Gavėno, EKT verslo plėtros vadovo, sertifikuoto vadybos konsultanto komentaras dėl “Rimi” sprendimo uždaryti “Supernetto” parduotuves: “tai, kad bendrovės koncentruojasi į pagrindinius savo prekės ženklus, manau, lemia kelios priežastys. Viena vertus, valdyti 2, 3 ar 4 prekės ženklus visada yra kur kas sudėtingiau ir brangiau nei turint vieną, ką šiuo atveju padarė tiek “IKI”, po vienu skėčiu sutelkusi tris ženklus, tiek ir “Rimi”. Be to, turint du skirtingų koncepcijų prekybos tinklus nėra galimybės išnaudoti masto ekonomijos, plačiau taikyti lojalumo kortelių ir pan. Argumentas, kad mažėjantis kainų lygis panašumus tarp žemų kainų parduotuvių ir tradicinių prekybos tinklų daro didesnius, nei būta skirtumus, tikrai tikslus. Esminio pamatuojamo skirtumo, kurį jaustų vartotojai, nebelieka. Bet šiuo atveju dar reikia pripažinti, kad ir tokie rinkos dalyviai, kaip “Assorti”, “Solo” ir kitos panašios parduotuvės, turėdamos truputį aiškesnę strategiją ir gana aiškiai pasakydamos, kokiam klientui jos yra skirtos, didžiuosius tinklus šiek tiek nukonkuravo. Manau, kad permainos gali būti ir mandagus susitaikymas su tuo, kad konkurencinis karas pačiame žemiausiame segmente yra pralaimėtas”.