Dvi bobutės pardavinėja bulves, prie vienos yra eilė, prie kitos – ne. Vadinasi, viena pardavinėja kokybiškas bulves, tai ir yra jos prekės ženklas.
2011 m. gruodžio 28 dienos „15min.“ pinigų skiltyje UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ vadybos kosultantas Edmundas Piesarskas kalba apie prekės ženklus ir teigia, kad prekės ženklas yra pažadas vartotojui suteikti kokybišką prekę ar paslaugą.
Pirmiausia turi būti sukurtas geras produktas, tik tada prekės ženklas gali padėti įmonei augti. Kitaip pirkėjai greitai nusivilia ir pabėga pas konkurentus. O šiuo metu populiari produkto kaina pagrįsta rinkodara yra ydinga. „Žaidimas kaina yra ilgalaikė yda. Žmogus, žinoma, tą produktą perka, bet nemano, kad jis yra geras“, – teigia E.Piesarskas.
Verslo konsultantas Justas Gavėnas teigia, kad įmonės dažnai tik susikuria prekės ženklą, tačiau jo nepopuliarina, nepasakoja apie jį savo potencialiems klientams, todėl ženklo kūrimui išleisti pinigai gali būti taip pat sėkmingai tiesiog išmesti į balą.
„Dažnai verslininkai, nusipiešę logotipą, galvoja, kad to ir užtenka. Bet kur kas daugiau lėšų ir pastangų reikia į rinką įvestą ženklą palaikyti. Dažniausiai rinkoje matome greitą gražaus ženklo atsiradimą ir staigią mirtį“, – sakė J.Gavėnas.