Gruodžio 27,2011

Vartotojų pyrago dalybos

2011 m. “Verslo klasė” žiemos numeryje „Verslas 2012“ priede parengtame straipsnyje „Vartotojų pyrago dalybos“ pateikiamos mažmeninės prekybos rinkos aktualijos.

Deja, trečius metus besisukanti nuolaidų plokštelė jau gerokai apsitrynė, tad rinkos dalyviams nori nenori teks ieškoti naujų būdų pritraukti pirkėjus, juolab, kad vietos vartojimas kitais metais sparčiai nekis.

UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ sertifikuotas vadybos konsultantas Justas Gavėnas siūlo novatoriškus būdus. Pirma, prekybininkams būtina susitelkti į pirkėjų individualumą, gebėjimą tiksliai išanalizuoti lojalumo kortelėse sukauptus duomenis ir kiekvienam pirkėjui individualiai taikyti pasiūlymus. Antra, ateityje reikės vis greitesnių sprendimų, pvz., suspėti prekybos plotus pertvarkyti per naktį, radikaliai keisti asortimentą ir t.t. Trečia, daugiau atsakomybės reikės perkelti ant vidurinės grandies vadovų pečių, bus daug svarbesnis moterų vaidmuo. Be to, teks fiziškai prisitaikyti prie moterų pirkėjų kategorijos. Apie tai ir kitus pokyčius, kurie neišvengiami mažmeninėje prekyboje, skaitykite straipsnyje čia:

Vartotoju pyrago dalybos I d.pdf (350.8 Kb);
Vartotoju pyrago dalybos II d.pdf (44.7 Kb).