Kaip bendrauti dirbant socialinį darbą su neadekvačiai (dėl ligos arba kitų priežasčių) reaguojančiais klientais. SD20230339

Esminiai mokymų uždaviniai:

  1. Suteikti žinių apie neadekvačių reakcijų priežastis, tam tikrus psichikos veikimo mechanizmus, konkrečius specialistų rekomenduojamus bendravimo būdus.
  2. Sustiprinti praktinius įgūdžius, išbandyti pratimus konkrečiose situacijose, juos ateityje pritaikant profesinėje veikloje.
  3. Įvertinti, tobulinti ir, jeigu reikia, koreguoti turimas nuostatas bei įpročius dirbant neadekvačiu elgesiu pasižyminčiais žmonėmis, netikėtomis situacijomis.

Mokymų programa:

  • Klientų aptarnavimo standartai, efektyvumas ir specifika socialiniame darbe. Jų taikymo galimybės bendraujant su neadekvačiai reaguojančiais asmenimis.
  • Kas yra neadekvatumas, neadekvatus elgesys, būsena? Atvejai, kai mes patys reaguojame nepakankamai adekvačiai.
  • Kaip elgtis susidūrus su neadekvatumo atveju, kuomet klientas reaguoja (mąsto, kalba, elgiasi) neadekvačiai tam tikroje situacijoje?
  • Kito asmens būsenos ir elgesio valdymas. Bendrieji ir specifiniai metodai. Manipuliacijos.

Mokymus veda: lektorė, psichologė praktikė – Eglė MASALSKIENĖ. 

Programos trukmė: 8 akad. val.