Darbuotojų elgesys ir veiksmai bendraujant su agresyviai nusiteikusiais asmenimis. Kodas 24772

Tobulinimo programos apimtis – 8 akad. val. 6 astronominė valandos.

1 Tema: „Konfliktų rūšys ir jų atsiradimo priežastys“

Turinio aprašymas:

Konfliktai, kylantys teikiant paslaugas. Konfliktų priežastys, jų sprendimo būdai, sąlygos ir strategijos. Žmogaus elgesys konfliktinės situacijos metu: kodėl elgiamės taip, kad konfliktas tik gilėja? Kas provokuoja konfliktuojančių šalių agresiją? Ar agresyvi reakcija neišvengiama? Konfliktų eiga skirtingose socialinėse situacijose. Praktinis situacijų individualizavimas. Sugebėjimo perprasti kitą asmenį, jo išgyvenimus ir užmegzti konstruktyvų kontaktą ugdymas.

2 Tema: „Konfliktų prevencija, reagavimas konflikto metu ir postvencija“

Turinio aprašymas:

Konflikto malšinimas ir / ar vengimas. Kaip suvaldyti savo ir kitų neigiamas emocijas? Pavojingos aplinkos atpažinimas ir įvertinimas. Konstruktyvių veiksmų konfliktinėje situacijoje etapai. Fizinio smurto vengimo strategijos, savigynos pagrindai.

3 tema: „Konflikto metu patiriamas stresas ir jo įtaka asmens elgesiui“

Turinio aprašymas:

Kokie faktoriai provokuoja stresą? Streso simptomai: emocijos, mąstymas, kūnas ir elgesys. Kaip atpažinti streso požymius savyje ir kaip jį valdyti? Kas yra introspekcija? Kaip atpažinti kitų asmenų streso požymius? Ar galime išvengti streso? Ar visada įtampa sukelia agresiją? Kaip numatyti ir užkirsti kelią kliento agresijai?

4 tema: „Žmonių tipai ir socialinės grupės, kurios turi polinkį į konfliktą ir agresiją“

Turinio aprašymas:

Smurto prigimtis. Instinktyvi ir socialiai išmokta agresija. Pasyvi ir aktyvi agresija. Fizinio smurto vengimo strategijos, savigynos pagrindai.

 

Lektorius Vytenis Grigas

  • Psichologas, kritinių derybų specialistas.
  • 7+ metų suaugusiųjų mokymų vedimo patirtis.

 

 

Rezultatai:

išklausę šią programą ir atlikę praktines užduotis dalyviai žinos:

  • bendravimo su agresyviu asmeniu principus;
  • technikas mažinti ar vengti konflikto ir galimo agresijos pasireiškimo;
  • elgesio prieš, per ir po kontakto su sudėtingu asmeniu algoritmą.

išklausę šią programą ir atlikę praktines užduotis dalyviai gebės:

  • konstruktyviai elgtis konflikto ar agresijos iš kliento pusės pasireikšimo atveju;
  • taikyti bendravimo su agresyviu asmeniu taktikas;
  • minimizuoti fizinį pavojų, kylantį agresyvaus asmens elgesio metu;
  • imtis būtinųjų savigynos veiksmų bei naudoti kt. priemones, kad išvengtų nukentėjimo kliento agresijos atveju.