Pardavimų strategijos pasirinkimas ir įgyvendinimas
Visi prekes ar paslaugas parduodantys specialistai pasakys, kad vienos universalios pardavimo strategijos nėra. Kartais tenka girdėti, jog, norint parduoti, kaskart reikia ieškoti individualių sprendimų. Tačiau yra ir kita nuomonė, tvirtinanti, kad iš dešimties klientų visada mažiausiai du nuperka, todėl pakanka tik aplankyti klientus. Taigi, požiūriai įvairūs ir tuomet kyla klausimas, o kaip elgtis iš tikrųjų?
Atsakymas ir sudėtingas, ir paprastas – svarbiausia žinoti savo prekę ir gebėti pamatyti ją kliento akimis, o atsižvelgiant į tai, pasirinkti vieną iš trijų pagrindinių pardavimo strategijų. Be abejo, svarbu mokėti šias strategijas derinti priklausomai nuo situacijos ir drąsiai pardavinėti.
Šiuose mokymuose bus detaliai aptariamos pardavimo strategijos ir jų veiksmingumo ribos, įvertintos praktinių užduočių metu, bei lavinami pardavimo įgūdžiai.