Kritiniai pokalbiai ir konfrontacijos socialiniame darbe. SD20220294
Programos tikslas:
Kritinių pokalbių ir konfrontacijų valdymo žinios, gebėjimai ir praktiniai įgūdžiai, kuriant abipuse pagarba, atvirumu bei pasitikėjimu grįstus ilgalaikius santykius su klientais, kolegomis, partneriais.
Mokymų programa:
- Kritinis pokalbis: grėsmė ar galimybė? Tipinės žmonių reakcijos kritinio pokalbio metu: kodėl elgiamės taip, kad konfliktas tik gilėja?
- Kritinio pokalbio valdymas: sėkmingo pokalbio pagrindas – gebėjimas sukurti ir išlaikyti abipuse pagarba grįstus santykius.
- Konfrontacija: ar sugebame efektyviai konfrontuoti? Kritinių pokalbių ir konfrontacijų modelis bei jo praktinis taikymas sprendžiant tarpasmeninius ar tarpgrupinius nesutarimus.
- Konfrontacija: ar sugebame pasakyti NE ir nejausti kaltės? Tinkamas savo teises įtvirtinančių metodų naudojimas: riba tarp atkaklumo ir agresyvumo. Atkaklumas: kur jis dingsta? Atkaklaus elgesio metodai ir jų taikymas kritiniame pokalbyje.
Mokymus veda: lektorė, psichologė praktikė – Lolita KUGINIENĖ.
Programos trukmė: 8 akad. val.