Darbas su autizmo spektro sutrikimą turinčiais vaikais: teorija ir praktika

Mokymų metu sužinosite:
  1. Kas yra autizmo spektro sutrikimas? Kaip suprasti skirtingus autistiškų vaikų poreikius?
    Kaip veikia autistiško asmens smegenys, kokie yra jų ypatumai? Kaip atpažinti ir suprasti autistiško asmens komunikaciją, skatinti įsitraukimą? Aptarsime labai svarbų individualumo aspektą ir kaip specialistams geriausiai atliepti skirtingus vaikų poreikius.
  2. Sensorika ir jos svarba autistiškiems asmenims.
    Kaip visi kūno jutimai stipriai veikia nervų sistemą ir kodėl prieš pradedant dirbti su autistišku vaiku būtina pirmiausia išsiaiškinti jo individual profilį? Kaip atliepti vaiko sensorinius poreikius? Praktiniai užsiėmimai Išbandysime skirtingas metodikas darbui su autistiškais vaikais, kaip užmegzti santykį ir ryšį, kaip valdyti krizines situacijas ir atliepti visus vaiko poreikius.
  3. Atvejo analizės
    Analizuosime skirtingas situacijas, pasitaikančias darbe su autistiškais vaikais. Gilinsimės į Jūsų praktikoje pasitaikančius atvejus ir juo analizuosime.

Mokymų lektorė ir programos autorė:
Jonė Ambraziejienė

Licencijuota ergoterapeutė, Lietuvos ergoterapeutų draugijos narė, Jaunųjų gydytojų asociacijos narė.

Šiuo metu studijuoja magistrą Švedijos Jonkoping universitete.

Iš savo praktinės patirties dirbant su vaikais ir suaugusiais, didžiausią dėmesį skiria holistiniam požiūriui į žmogų, jo gebėjimus, sunkumus, bei visą supančią aplinką.

Pagrindinės veiklos sritys susijusios su pasitikėjimu ir santykiu grįsta terapija, teigiamo emocinio konteksto terapijoje svarba, jutimų sistemos (sensorikos) reguliacija, asmens įgalinimas pagrindinėse kasdienėse veiklose, aplinkos pritaikymas ir nervų sistemos reguliacija.

Viena pagrindinių veiklų yra darbas su raidos sutrikimų turinčiais vaikais, tėvų, kt. suaugusių asmenų konsultavimas.

 

Kitos programos socialinio darbo profesionalams: