Prieštaravimų įveika ir 14 kalbos raktų, spartinančių pardavimo procesą

Ir, rodos, pardavimų tema jau seniai išsemta… Tačiau, ir šiandien dažnas vadybininkas daro klaidas, dėl kurių praranda klientus arba nesudaro pelningų sandorių. Viena iš dažnų klaidų – įtaigaus bendravimo stoka ir nepakankami prieštaravimų pašalinimo įgūdžiai.

Kaip dažnai iš klientų girdite „NE“ ar „man reikia pagalvoti“? Kodėl klientas negirdi Jūsų argumentų? Kaip tinkamai „prisibelsti“ iki kliento, kad būtumėt tikrai išgirstas? Kaip kliento abejones pakeisti teigiamais ketinimais? Atsakymus į šiuos ir ne tik į šiuos klausimus – išgirsite seminaro metu.

Kam skirta: Vadybininkams ir vadovams, aktyviai dirbantiems su klientais; NE pardavėjams, kuriems darbas su klientais – reikalinga darbo dalis; pardavėjams, norintiems pakelti bendravimo įtaigumą.

Lektorius Valentinas Marinionokas

 

Profesionalus mokymų treneris, inovatyvus pardavėjas-praktikas, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius.

Sertifikuotas neurolingvistinio programavimo (NLP) praktikas.

24+ metų patirtis – praktiniuose B2B/ B2C pardavimuose. 14+ metų mokymų vedimo ir konsultavimo patirtis.

 

 

Seminaro temos:

1. Prieštaravimų pašalinimas.
– Kodėl klientas neperka prekės (paslaugos)?
– „NE“ psichologija ir motyvai.
– Kaip „-“ paversti „+“.
3. Kalbos fokusai.
– Kliento dėmesio valdymas, perkėlimas.- Kaip sustiprinti (susilpninti) nuostatas.
– 3 įtaigiausių kalbos fokusų grupės.
2. Įtaigus pasiūlymas.
– Už ką klientas sumoka pinigus?- Įtaigus demonstravimas.
– Kam griežtas NE!
4. Kalbos „skriptas“.
– Kam reikalingi kalbos šablonai?
– Kaip pasiruošti kalbos šablonus?- Praktinis pritaikymas. 

Kodėl verta dalyvauti? Gausite ATSAKYMUS:

  • Kaip suprasti, kas iš tikro svarbu klientui, išvengti klaidų ir etiškai jį „užnorint“ galimam sprendimui?
  • Kaip pateikti prekę (paslaugą), kad klientas akivaizdžiai suvoktų, kodėl ji jam reikalinga ir norėtų ją įsigyti?
  • Kaip pasiūlymą paversti sėkmingu sandoriu ir kaip neįvykęs sandoris gali tapti kitu žingsniu į sėkmingą pardavimą?
  • Kaip ramiai identifikuoti tikrąsias kliento „NE“ priežastis ir paversti jas į sprendimą „TAIP“?
  • Kaip greičiau ir lengviau argumentuotai kalbėti ir įtikinti bet ką, bet kuo?