Įtaigus kalbėjimas ir auditorijos valdymas
Visi atsiduriame situacijose, kai reikia stoti prieš auditoriją ir pasisakyti. Nesvarbu, ar tai prezentacija klientui ar pranešimas didelei žmonių auditorijai. Jaučiame baimę ir nežinome, kaip kalbėti įtaigiai, nuo ko pradėti ir kaip sėkmingai užbaigti. Mokymo metu Jūs sužinosite apie efektyvaus pasisakymo (prezentavimo) struktūrą, perprasite bendravimo gudrybes, išmoksite kreiptis į auditoriją, ją valdyti ir daryti jai įtaką taip, kad būtumėte išgirsti ir suprasti.
Programa skirta visiems, kurių veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai:
- Vadovams, vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams;
- Vadybininkams, kuriantiems ir demonstruojantiems prezentacijas klientams;
- Politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą;
- Kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai perteikti savo mintis ir būti išgirstam.
Programos tikslai:
- Gauti aiškų algoritmą, kaip kuriamos prezentacijos, kalbos, tostai;
- Mokėti tinkamai pasiruošti kiekvienai struktūrinei prezentacijos daliai (tiek turinio, tiek formos prasme);
- Išmokti valdyti viešo kalbėjimo baimę;
- Atskleisti užslėptus asmeninius talentus, reikalingus bendraujant su auditorija;
- Pradėti kalbėti įtaigiai.
Lektorius Donaldas Duškinas
- Retorikos mokytojas.
- Sertifikuotas Kvėpavimo terapijos specialistas/mokytojas.
- Profesionalus teatro režisierius.
- Profesionalus koučingo specialistas (ICTA-ICU sertifikacija).
- Koučingo treneris.
Daug dėmesio skiriama darbui su negatyvia auditorija. Dalyviai mokosi valdyti provokacijas ir išnaudoti jas pranašumui įgyti.
Ypač svarbi mokymų dalis – vaizduotės, improvizacijos bei dėmesio valdymo pratybos.
Praktinių įgūdžių dalyviai įgyja filmuodamiesi ir kartu su treneriu analizuodami savo bei kolegų elgesį įvairių užduočių dėka.
Mokymų temos:
- Kuo skiriasi paskaita nuo prezentacijos?
- Kokia yra auditorija ir kokie jos poreikiai?
- Nuo ko priklauso, ar auditorija klausys manęs ?
- Kas yra geras pasisakymas?
- Kokiose situacijose reikalingas mokėjimas įtaigiai pasisakyti?
- Įtaigumas – kas tai?
- 5 nurodymai, kaip kalbėti įtikinamai.
- Pristatymo planavimas ir rengimas. Kokia yra efektyvaus pasisakymo struktūra (turinys ir forma)?
- Kokios didžiausios prezentacijų (pasisakymų) klaidos?
- Kokie yra faktoriai, lemiantys teigiamą auditorijos sprendimą?
- 4 esminiai klausimai, norint sudominti klientą.
- 7 klasikiniai būdai pradėti pasisakymą.
- “Nepatogūs klausimai” prezentacijos metu.
- Kaip elgtis su „sunkiais“ pašnekovais.
- Kvėpavimas viešo kalbėjimo metu.
- Kūno atpalaidavimas.
- Balso valdymas.
- Kaip savo viešo kalbėjimo baimę transformuoti į sėkmę?
- Kūno kalba. Apranga prezentacijos metu.
Modulinių mokymų formatas: 20 % teorijos ir 80% praktikos.