Komunikacijos procesų bei sprendimų priėmimų moderavimas
Kiekvienoje organizacijoje, taip pat ir socialines paslaugas teikiančioje, vyksta nenutrūkstamas komunikacijos procesas – tiek tarp įvairių darbuotojų grupių, tiek tarp darbuotojų ir klientų. Nuo socialinių darbuotojų sugebėjimo užmegzti pozityvų kontaktą priklauso darbo efektyvumas socialines paslaugas teikiančioje organizacijoje.
Tikslas – lavinti mokymo dalyvių susirinkimo ir diskusijų vedimo įgūdžius, supažindinti su sėkmingo komunikavimo individualiai ir su įvairiomis klausytojų grupėmis ypatumais.
Uždaviniai:
- Suteikti žinių apie komunikacijos procesų reikšmę organizacijai;
- Supažindinti su dažniausiai pasitaikančiomis komunikacijos klaidomis ir mokyti jų išvengti.
- Lavinti susirinkimo vedimo įgūdžius;
- Lavinti diskusijų vedimo įgūdžius;
- Mokyti komunikuoti individualiai ir su įvairiomis klausytojų grupėmis;
- Išmokyti praktinių pokalbio valdymo technikų.
- Mokyti suderinti komandos tikslus.
- Suteikti žinių, kaip moderuoti sprendimo priėmimą grupėje, ugdyti sprendimo priėmimo moderavimo įgūdžius.
- Išmokyti argumentuoti, pagrįsti savo nuomonę ir sprendimus.
Programos trukmė: 16 akad. val.
Lektoriai: